Ce face supraexercitarea corpului si creierului tau

  • Exercitiul ar trebui sa fie bun pentru dvs. – dar sa faceti prea mult exercitiu sau sa alergati prea repede poate avea consecinte grave pentru corp si creier.
  • Excesul de efort ar putea anula efectiv rezultatele pe care ati lucrat din greu pentru a le obtine si, mai rau, va poate deteriora inima si arterele, poate duce la raniri si va poate face dependent.
  • Exercitiul moderat va poate imbunatati sistemul imunitar, in timp ce exercitiile fizice excesive il pot suprima.
  • Urmeaza o transcriere a videoclipului. 

    Narator: Exercitiul ar trebui sa fie bun pentru tine. Va poate ajuta sa ramaneti la o greutate sanatoasa, sa va imbunatatiti sanatatea cardiovasculara si chiar sa evitati depresia. Dar, la fel ca majoritatea lucrurilor, este posibil sa o depasesti. Si exercitarea excesiva poate avea consecinte grave pentru corpul si creierul dumneavoastra. Deci, ce anume exercita „prea mult”?

    Ei bine, depinde de factori precum varsta, sanatatea si alegerea antrenamentelor. Dar, in general, adultii ar trebui sa primeasca aproximativ cinci ore pe saptamana de exercitii moderate sau doua ore si jumatate de activitate mai intensa. Sau o combinatie a celor doua. Asta conform CDC. Dar cercetarile arata ca mersul deasupra si dincolo de asta nu creste beneficiile pentru sanatate.

    Un studiu surprinzator a constatat ca alergatorii usori pana la moderate au avut un risc mai mic de deces decat persoanele care nu au facut miscare. Dar, intr-o intorsatura surprinzatoare, unii oameni care alergau intr-un ritm mai rapid de mai mult de trei ori pe saptamana aveau un risc similar de a muri ca cei care nu alergau. Asadar, alergarea prea multa si prea intensa pare sa anuleze unele dintre beneficiile pentru sanatate obtinute din alergarea obisnuita.

    Exercitiile de rezistenta extrema, cum ar fi ultra-maratonele, pot duce, de asemenea, la leziuni cardiace, tulburari ale ritmului cardiac si la marirea arterelor, la unii oameni. Expertii considera ca rezistenta extrema impune cerinte extreme sistemului cardiovascular. Un studiu a constatat ca exercitiile extreme repetate pot „remodela” inima, ingrosand peretii muschiului si tesutul cicatricial.

    Un alt studiu a aratat ca femeile erau mai putin susceptibile de a avea un atac de cord sau un accident vascular cerebral, daca erau active fizic cel putin o data pe saptamana. Dar riscul de atacuri de cord si accidente vasculare cerebrale a crescut pentru femeile care au facut exercitii fizice in fiecare zi. Deci, exercitiile fizice excesive nu ofera mai multe beneficii decat exercitiile moderate. ruralglobal.com



    • translator roman englez
    • jumbo
    • cropp
    • sign in yahoo
    • antena 1
    • amstaff
    • переводчик
    • zanzibar
    • brainly
    • pressalert
    • eon myline
    • yt
    • radio zu
    • drpciv chestionare
    • filme erotice
    • ministerul afacerilor externe
    • gsp.ro
    • porno
    • cv europass
    • super bet





    Si ar putea fi mai riscant.

    Femeile prezinta un risc deosebit pentru ceea ce este cunoscut sub numele de „triada sportivelor feminine”, care include: pierderea menstruatiei, osteoporoza sau pierderea mineralelor osoase si tulburari alimentare. Aceste simptome apar de obicei dintr-o combinatie de exagerare si restrictie calorica.

    Pentru barbati, s-a demonstrat ca exercitiile intense scad libidoul. Posibil datorita oboselii fizice si nivelurilor mai scazute de testosteron. Atat pentru barbati, cat si pentru femei, exagerarea creste riscul de ranire excesiva, cum ar fi tendinita si fracturile de stres. Aceste leziuni rezulta din traume repetitive. De asemenea, sistemul imunitar poate suferi.

    In timp ce exercitiile fizice moderate va pot imbunatati sistemul imunitar, exercitiile fizice excesive il pot suprima.

    Exista o „fereastra deschisa” de 72 de ore de imunitate afectata dupa exercitii intense. Acest lucru inseamna, practic, ca virusii si bacteriile ar putea fi mai usor sa invadeze si sa infecteze corpul. Si sportivii care au supraexercitat au prezentat, de asemenea, mai multe infectii ale tractului respirator superior.

    Deci, stim ca exercitiile fizice excesive pot face ravagii asupra corpului – in special inima, tendoanele, ligamentele si sistemul imunitar. Si pentru aproximativ 1 milion de oameni din SUA, dependenta de exercitii fizice face ravagii in creierul lor.

    Simptomele dependentei de efort includ retragerea – atunci cand va simtiti anxios sau epuizat atunci cand pierdeti un antrenament. Sau senzatia de lipsa de control si incapacitatea de a reduce exercitiile fizice. Chiar si atunci cand stii ca te doare.

    Acum, este important sa intelegeti ca nu ar trebui sa renuntati doar la exercitii. Cheia este sa obtineti suma corecta.

    Deci, nu ezitati sa mergeti mai departe si sa fugiti. Doar nu tot timpul.

    NOTA DE REDACTIE: Acest videoclip a fost publicat initial in aprilie 2018.