Desi blugii mei au devenit mai adanci, greutatea mea a fost ultimul lucru la care tineam.

In mod clar – pentru ca am continuat sa fac alegeri gresite, cum ar fi sa ma apuc de mii de calorii la ora 3 dimineata dupa o bautura „de-stres”.

Acest lucru a facut, de asemenea, eczema mea cea mai grava de cand eram copil. M-am zgariat, am mancat si m-am imblanzit in autocompatimire. A fost un ciclu vicios.

Intr-o rutina, cel mai mic punct al meu a venit intr-o dimineata, cand ma fortasem sa ma ridic si sa merg la sala.

Incercam neajutorat sa lupt impotriva lacrimilor prin burpee (suficient pentru a te face sa plangi oricum, daca ma intrebi). Dupa 10 minute pe podeaua salii de sport, am alergat la vestiare si am plans o ora.

Ce este implicat intr-o transformare de slabire?

Sange, sudoare si lacrimi. Glumesc, cam.

Dar ceea ce a devenit evident in prima mea discutie cu Ben a fost ca, in comparatie cu calatoriile normale de slabire, nu a fost loc pentru „delicii” sau zile libere in cele opt saptamani. (Dar eu tipic, m-am strecurat in cateva ici si colo, uneori, cu consecinte mari).

In schimb, a fost consecventa, sacrificii si hotarare din prima zi. Si acesta a fost doar testul mental. seomaestro.kz



  • traducere italiana romana
  • auto clicker
  • jason derulo
  • labrador retriever
  • dacia duster
  • olx salaj
  • proteine
  • jocuri ca la aparate
  • dc
  • dedeman
  • solitaire spider
  • ciorba a la grec
  • acatistul sf mina
  • ip 6
  • hot
  • meteo baia mare
  • meteo oradea
  • alegeri locale 2020
  • chiftele de dovlecei
  • nicusor dan




Pentru dieta, aveam un deficit caloric – doar cuvantul asta imi face picioarele sa se indoaie.

Am fost si post intermitent; o metoda populara de slabit care inseamna sa nu mananc 15-16 ore pe zi (dintre care opt dormeam).

Sfarsitul de saptamana dinaintea transformarii mele am avut un exces la (majoritatea) lucrurilor pe care nu mi le-ar fi permis – alcool, zahar, carbohidrati prelucrati albi, cum ar fi pastele si painea, „ceva dintr-un pachet”, am mentionat toate lucrurile delicioase?

De acolo inainte, fiecare masa s-a concentrat mai intai pe proteine. Acest lucru ajuta la recuperarea muschilor, dar cel mai mult ajuta la senzatia de a fi plin.

Am avut praf de proteine ​​in smoothie-ul meu pentru micul dejun (zmeura, lapte de chefir si spanac) in fiecare zi, care are ingrediente dovedite stiintific ca pastreaza pofta de mancare si incurajeaza pierderea de grasime – inulina, glutamina, radacina de konjac si ceai verde matcha.

 A functionat cu adevarat pentru a ma mentine plin intre mese mai mult decat oricare alt mic dejun pe care l-am avut; chiar, cand am experimentat cu alte micuri dejun alternative, m-am simtit intotdeauna mai infometat decat as face.

Un exemplu de pranz ar fi o salata verde cu frunze cu pui picant si quinoa, iar cina un file de somon cu cartof dulce si, ai ghicit, mai multe legume!

M-am simtit cu adevarat facand parte din clubul #fitfam care a lovit sala de sport 5-6 zile pe saptamana, ridicandu-ma la 5.45 in fiecare zi, cu un mix de sesiuni PT de o ora cu Ben si cursuri de circuit de jumatate de ora.

Faceam sesiuni de intensitate ridicata – ridicand greutati in circuite, din ce in ce mai grele pe masura ce treceau saptamanile, cu intervale cardio scurte.

Intotdeauna corpul plin, pentru ca aparent, antrenamentul impartit (facand brate intr-o zi si picioare in ziua urmatoare) este pentru un aspect de culturist.

Nu era un burpee la vedere, aleluia. In schimb, echipamente de top, cum ar fi sania prowler, un aparat asemanator cusca pe care il impingeti pe podea, ViPR, un tub ponderat, benzi TRX, franghii cu manere care atarna de tavan si folosesc doar exercitii de greutate corporala si Skillmill , o versiune mai avansata a unei masini care ruleaza.

Graficul arata slabirea dramatica a doamnei Chalmer in timpul programului ei de doua luni

Doamna Chalmers l-a inrolat pe antrenorul personal-antrenor pentru sanatate Ben Camara pentru a-i ajuta calatoria 

Domnul Camara a castigat premiul pentru antrenor de campion pentru sanatatea barbatilor pentru transformarea de mai sus a clientului sau

Dozele de scadere in greutate   

Pentru rezultate optime de scadere in greutate, Ben impartaseste ceea ce face si nu face.