Strategiile mentale care au ajutat-o ​​pe aceasta femeie sa slabeasca 60 de lire sterline (si sa o tina departe)

Timp de un an si jumatate, Jen Rose s-a luptat sa slabeasca 60 de kilograme – si a petrecut ultimul deceniu asigurandu-se ca nu o va castiga inapoi.

Rose, asistenta sociala clinica licentiata si antrenor pentru prevenirea diabetului si pierderii in greutate din Chicago, isi aminteste socul ei cand a pasit pe un cantar la cabinetul medicului ei in urma cu 12 ani. La 5 picioare 4, ea cantarea peste 200 de kilograme.

„Daca ai de gand sa ai un moment ah-ha, cred ca asta a fost”, si-a amintit Rose, care avea atunci 26 de ani.

Hotarata sa slabeasca, Rose, acum in varsta de 38 de ani, a inceput sa faca schimbari in stilul ei de viata. Si-a amintit, a mers la sala aproximativ o ora pe zi, cateva zile pe saptamana si a inceput sa incorporeze alimente mai sanatoase in dieta ei.

Dupa un an si jumatate, a slabit 60 de lire sterline. Dar adevarata provocare din ultimii 12 ani, spune ea, a fost mentinerea greutatii. Iata cum Rose, autorul blogului Wellth si Wanderlust, si-a mentinut greutatea sanatoasa.

Ea respecta regula „50 la suta”

La fiecare masa, Rose isi umple cel putin jumatate din farfurie cu legume. Aceasta „regula de 50%” o obliga sa fie constienta de mentinerea unei diete cu continut scazut de calorii si bogata in fibre, explica ea, si a fost esentiala pentru mentinerea unei greutati sanatoase.

De exemplu, intr-o noapte recenta, in loc sa manance paste pentru cina – o mancare pe care obisnuia sa o manance tot timpul – a inlocuit fidea cu dovlecei.

„Am [adaugat] spanac si am pus cateva ciuperci acolo, niste sos rosu si putina proteina, dar majoritatea mesei erau legume”, spune ea.

A incetat sa se mai obsedeze de greutatea ei

Rose se cantareste in fiecare zi pentru a se asigura ca mentine o greutate echilibrata, dar are grija sa nu se fixeze asupra numarului ca masura a valorii de sine.

„A devenit mai mult despre a face lucruri care m-au facut sa ma simt bine, cum ar fi sa-mi ascult corpul mai mult si mai putin despre numarul de pe scara care imi conduce alegerile de zi cu zi”, explica ea.

Face ceea ce ii place

Rose spune ca nu se obliga niciodata sa mearga la diete de moft sau sa manance alimente care nu rezoneaza cu ea. Ea enumera toate tendintele despre care a auzit in ultimul deceniu – de la diete precum Paleo, la dieta ketogenica, pana la postul intermitent.

Jen Rose alege ca activitatile fizice sunt durabile si care ii plac.

„Daca am rezistenta in acest sens, atunci sunt ca si cum asta nu este pentru mine – asta nu este durabil pentru mine”, spune ea. www.polygon.com

Ea respinge, de asemenea, tendintele de antrenament care nu o atrag si se mentine la activitati precum spin, yoga si antrenament la intervale de intensitate mare, de care se bucura.



  • crisana
  • dictionar francez roman
  • dennis man
  • primaria constanta
  • faceb
  • nissan qashqai
  • prima zi de scoala
  • electrica
  • fiejsbuk
  • barbie
  • blogul lui atanasie
  • cafea
  • vulcanii noroiosi
  • ellen page
  • bravo ai stil
  • viki
  • xxx gonzo
  • stiri pe surse
  • mozart
  • credit prime




„Aleg lucrurile de facut in ceea ce priveste activitatile mele, care rezoneaza cu un fel de mod care ma face sa ma simt cel mai bine”, spune Rose.

[Nu ratati: un antrenament HIIT de 15 minute pentru tot corpul – nu este necesar echipament]

A invatat sa se identifice ca o persoana sanatoasa

In cea mai mare parte a vietii sale, Rose a fost supraponderala. De la varsta de 12 ani, a incercat fiecare dieta – de la Atkins la Weight Watchers, dar nimic nu parea sa functioneze. Pana la 20 de ani, pur si simplu ajunsese sa se vada pe sine ca o persoana supraponderala.

„A fost incorporata in identitatea mea, in modul in care m-am relationat in lume si in modul in care alte persoane s-au legat de mine”, spune ea.

Deoarece Rose si-a petrecut majoritatea vietii supraponderale, a trebuit sa petreaca ultimul deceniu invatand sa se vada pe sine ca pe o persoana sanatoasa.

„Am crescut uitandu-ma la lume prin acest sentiment al acestui copil supraponderal si simtindu-ma mereu incomodat de asta si nesigur in legatura cu asta, asa ca, din cauza [asta], am avut nevoie psihologic de a transforma modul in care am relationat si in lume”, a spus ea. spune.

Ea spune ca a merge in mod obisnuit la sala si a adopta obiceiuri precum regula de 50% a jucat un rol important in a invata sa se vada pe sine ca pe cineva care apreciaza si se bucura de un stil de viata sanatos.

Ea spune ca pierderea in greutate si mentinerea acesteia „se simte bine”.

„In acelasi timp”, adauga Rose, „este inca multa munca in fiecare zi, dar nu ma supar, pentru ca ma bucur de felul in care mananc, ma bucur de exercitiile pe care le fac.”

Strategii inteligente de slabit pentru imprumut

  • Folositi regula „50 la suta”: la fiecare masa, asigurati-va ca cel putin jumatate din farfurie este umpluta cu produse.
  • Folositi cu intelepciune cantarul: cantariti-va regulat pentru a va supraveghea greutatea, dar nu priviti numarul ca o masura a valorii de sine.
  • Fa ceea ce iti place: nu te forta sa faci antrenamente sau sa mananci alimente pe care le urasti. Cand adopti obiceiuri de viata pozitive care iti aduc bucurie, trairea unui stil de viata mai sanatos este usor.
  • Schimbati modul in care va vedeti: invatati sa va vedeti ca pe cineva care apreciaza si se bucura de un stil de viata sanatos.

MAI MULTE POVESTE DE SUCCES DE PIERDERE DE GREUTATE

  • Strategiile fizice si mentale care au ajutat-o ​​pe aceasta femeie sa piarda 82 de kilograme
  • Cum l-a ajutat pe acest om sa slabeasca 60 de lire sterline
  • Acesti doi economisti au folosit „meta reguli” pentru a scadea 120 de lire sterline
  • Regula 80/20 a ajutat-o ​​pe aceasta femeie sa slabeasca

Vrei mai multe sfaturi ca acestea? NBC News BETTER este obsedat de gasirea unor modalitati mai usoare, mai sanatoase si mai inteligente de a trai. Inscrieti-va la newsletter-ul nostru si urmati-ne pe Facebook, Twitter si Instagram. people.sap.com