Acest numar s-ar schimba daca luati in considerare cantitatea de exercitiu pe care o face.

Apoi ar trebui sa va concentrati asupra obtinerii multor fructe, legume, proteine ​​slabe, grasimi bune si fibre – in timp ce eliminati alcoolul, alimentele coapte si prajite si zaharurile procesate.

In timp ce ati putea crede ca genuflexiunile si lunges sunt cheia coapselor tonifiate, de fapt acestea ne pot face picioarele mai voluminoase – Rachael (in imagine) recomanda exercitii de greutate corporala

„Mersul este cel mai bun exercitiu absolut pentru a scapa de excesul total de grasime, inclusiv a coapselor interioare”, a spus Rachael (in imagine inainte si dupa incercarea antrenamentelor lui Rachael)

ARTICOLE SIMILARE

  • Anterior
  • 1
  • Urmatorul
  • Antreprenorul australian, in varsta de 26 de ani, si iubitul ei isi construiesc … Regina fitnessului si noua mama Kayla Itsines dezvaluie ca a fost … Fundamentele dvs. privind pierderea de grasime: Expertii dezvaluie de ce un caloriu … Antrenorul personal, de 30 de ani, da inapoi la troll cine a acuzat ea de … www.webclap.com

Distribuiti acest articol

Actiune

238 actiuni

Cum ar trebui sa va exercitati pentru a scapa de grasimea interioara a coapsei?

In timp ce ati putea crede ca genuflexiunile si lunges sunt cheia coapselor tonifiate, de fapt acestea ne pot face picioarele mai voluminoase pe termen lung.

In schimb, Rachael va recomanda sa faceti cat mai mult mers pe jos.

„Mersul pe jos este cel mai bun exercitiu absolut pentru a scapa de excesul total de grasime, inclusiv a coapselor interioare”, a spus ea.

Cu toate acestea, pentru a obtine rezultate reale, trebuie sa urmariti o multime de pasi – aproape 10.



  • 888sport
  • office
  • ghiseul
  • akita inu
  • voyo
  • zac efron
  • eurosport
  • polonia multi multi
  • galuste cu prune
  • andra gogan
  • crema de vanilie
  • bringo
  • samsung a21
  • new yorker
  • regina maria
  • slovacia keno
  • christmas
  • xxxporno
  • salut fagaras
  • modele de unghii





000 sau aproape 10 kilometri pe zi.

„Sfatul meu este sa incepeti in fiecare dimineata cu o plimbare de 5 km, astfel incat o mare parte din mersul dvs. este deja facut pentru ziua respectiva”, a spus Rachael.

Dupa aceasta, incercati sa incorporati cat mai multi pasi „naturali” in ziua voastra – mergand in jurul biroului la serviciu, iesind afara in pauza de pranz si mergand acasa sau coborand din autobuz o statie devreme.

Care sunt diferitele tipuri de corp si caracteristicile lor?

Acest sistem descompune toate tipurile de corp in trei stereotipuri unice: ectomorfe, mezomorfe si endomorfe (in imagine)

* Ectomorf:

Tipurile de corp Ectomorf sunt foarte inalte si subtiri. Nu au prea mult muschi si le este greu sa se puna muschi sau orice greutate in general.

* Mesomorf:

Mezomorful este intre ectomorf si endomorf si sunt definite de un cadru muscular si de umeri mai largi decat talia lor.

* Endomorf:

Un tip de corp endomorf este de obicei o figura mai curbata mai mare. Acestea sunt destul de frecvent o constructie groasa si corpul lor tine bine grasimea si le este greu sa se piarda.

Publicitate

Pe langa mers pe jos, Rachael a mai spus ca inotul si alergatul pot face minuni si cu slabirea picioarelor, in functie de tipul de corp. www.google.co.mz

„Alergatul este un antrenament minunat si te va ajuta sa subtiri peste tot, deoarece arde MULTE calorii. Dar nu obtine cu adevarat aceleasi rezultate ca mersul pe jos, mai ales pentru unele tipuri de corp ”, a spus ea.

Femeile endomorfe, in special, pot obtine picioare mai mari din alergare, deoarece construiesc muschiul picioarelor.

Rachael recomanda, de asemenea, o munca de rezistenta care nu va va construi prea mult muschii coapsei, inclusiv ridicarea picioarelor, lucrul benzii de rezistenta si miscarile de greutate corporala.

„Imi place sa fac acest tip de antrenament, deoarece nu necesita echipament, sunt rapide si ma ajuta sa-mi tonifiez picioarele fara sa le fac mai mari”, a spus Rachael.

„Vad o multime de femei care isi tintesc coapsele interioare cu antrenamente de rezistenta (adica masina ciudata a coapsei interioare la sala, genuflexiuni de sumo etc.)”, a spus Rachael (in imagine inainte si dupa ce si-a incercat programul)

Ce ar trebui sa evitati daca doriti sa scapati de grasimea interioara a coapsei?

PT a impartasit, de asemenea, exercitiile pe care ar trebui sa le evitati pentru coapsele interioare subtiri si este o veste proasta pentru iepurasii de gimnastica.

Ce exercitii ar trebui sa evitati pentru grasimea interioara a coapsei? Ghemuri si toate variantele de ghemuit Lunges Masini pentru picioare cu greutate CrossFitHIIT Rutine care va vizeaza puternic picioarele

Publicitate