Antrenorul personal va dezvaluie sfaturile si trucurile pentru slabirea picioarelor 

Rachael Attard, care a creat un popular program de „picioare slabe”, a vorbit despre modul in care evitarea anumitor exercitii, efectuarea mai multor intensitati cardio si concentrarea asupra pierderii de grasime in general va vor ajuta sa obtineti membrele pe care le-ati dorit.

„Totul se rezuma la faptul ca dimensiunea vitelului se datoreaza muschilor sau grasimii”, a scris expertul in sanatate din Sydney pe site-ul sau.

Rachael Attard, care a creat online un popular program de „picioare slabe”, a vorbit despre modul in care evitarea anumitor exercitii, efectuarea mai multor intensitati cardio si concentrarea asupra pierderii de grasime in general va vor ajuta sa obtineti membrele pe care le doreati

„Daca v-ati nascut in acest fel si nu ati facut mult exercitiu care ar putea schimba forma viteilor, este posibil sa nu puteti face schimbari semnificative. Dar s-ar putea sa fie posibile modificari minore. ‘

Daca dimensiunea vitelului se datoreaza excesului de grasime, atunci pierderea in greutate in general ar putea fi raspunsul la problema dvs., in timp ce daca este vorba de muschi, este posibil sa trebuiasca sa schimbati focalizarea unora dintre cele mai utilizate exercitii.

Deci, cum poti opri vracul?

Un antrenor personal australian a explicat cum sa slabeasca „viteii voluminosi” in trei pasi simpli, dar avertizeaza ca cei cu o „predispozitie genetica” de a avea muschi in acea zona vor gasi mai greu (o transformare a clientului)

1. Nu face exercitii care sa vizeze viteii

Rachael este un credincios in puterea alergarii si recomanda sa tintesti 30 de minute de cardio pe zi pentru sanatatea inimii si a sanatatii corpului.

„Alergarea construieste de fapt niste muschi la gambe, dar alergarea este atat de buna pentru tine si buna pentru slabirea picioarelor in general, incat as ezita sa nu mai alerg”, a spus ea.

„Acestea fiind spuse, daca vi se pare ca viteii se inmultesc cu usurinta, m-as asigura ca alergati intotdeauna pe o suprafata plana – o inclinatie va va mari dimensiunea gambei. ‘

Ea a spus ca daca viteii tai au devenit mai voluminosi din cauza muschilor, este mai bine sa te indepartezi de masina Stairmaster la sala si sa faci drumetii pe o panta, ceea ce poate contribui la marimea lor.

Sariturile, sariturile, sariturile si burpeele – precum si orice exercitiu care implica saritul pe o cutie – ar trebui, de asemenea, sa fie limitate.

„Alergarea construieste de fapt niste muschi la gambe, dar alergarea este atat de buna pentru tine si buna pentru slabirea picioarelor in general, incat as ezita sa nu mai alerg”, a spus ea.

2. Faceti cardio de intensitate mai mica

„Cardio-ul de intensitate scazuta arde grasimile (si, in unele cazuri, chiar si muschii) si va va reduce masa corporala totala, deci va va ajuta sa faceti viteii mai mici”, a spus Rachael.

Mersul pe jos, alergarea in conditii de echilibru (ambele pe o suprafata plana) sau inotul sunt toate optiuni excelente si este putin probabil sa va ingrasam viteii.

„Stiu ca o multime de femei observa ca viteii lor se micsoreaza atunci cand alearga pe o banda de alergat”, a adaugat ea.

„Singurul lucru caruia ii pot atribui acest lucru este faptul ca banda de alergat se misca sub tine, asa ca probabil nu trebuie sa iti angajezi muschii gambei la fel de mult ca sa fugi afara, cand trebuie sa te impingi mai tare de pe sol. ‘

Rachael recomanda sa alergi cu o miscare de lovitura de la toc pana la deget – mai degraba decat pe degetele de la picioare – si sa porti pantofi de sustinere pentru activitate.

Mersul pe jos, alergarea in conditii de echilibru (ambele pe o suprafata plana) sau inotul sunt toate optiuni excelente si este putin probabil sa va ingrasam viteii

Cum se calculeaza cat ar trebui sa mananci

Calculati rata metabolica bazala (BMR) folosind formula: 447. 593 + (9. 247 x greutate corporala (kg)) + (3. 098 x inaltime (cm)) – (4. 33 x varsta in ani). voidstar.com Aceasta este rata metabolica bazala (BMR).



  • fox news
  • excelbet
  • vremea buzau
  • supa crema de ciuperci
  • casa
  • dictionar de sinonime
  • unicredit bank
  • my unicredit
  • electrocasnice
  • google.translate
  • f64
  • tabel periodic
  • locuri de munca ploiesti
  • adidas
  • arq
  • blogul lui atanasie
  • dictionar francez roman
  • ford mustang
  • examen
  • prince philip




Antreneaza-ti cheltuielile totale de energie (TEE) folosind aceasta scala: exercitiu putin sau deloc saptamanal = 1. 2; 1-3 zile de exercitiu pe saptamana = 1. 375; 3-5 zile de exercitii pe saptamana = 1. 55; 6-7 zile de exercitiu pe saptamana = 1. 752; exercitiu de doua ori pe zi = 1,9.

BMR x TEE = cate calorii puteti manca pentru a va mentine greutatea actuala in timp ce faceti aceeasi cantitate de exercitii.

Trebuie sa aveti un deficit de aproximativ 200-500 de calorii din aceasta cantitate de calorii daca doriti sa va mentineti programul de antrenament.

3. Pierde in greutate per total

Cand pierdeti in greutate, veti pierde atat grasime, cat si muschi, astfel incat automat inseamna ca viteii ar putea parea mult mai subtiri, a spus Rachael.

Nu puteti observa reducerea grasimii dintr-o anumita sectiune a corpului, deci totul depinde de locul in care aveti tendinta de a depozita grasime si de a pierde mai intai grasime.

De exemplu, Rachael a spus ca pierde in greutate din partea superioara a corpului mai repede decat corpul inferior.

„Va ajuta sa va cunoasteti tipul de corp si cat de bine raspundeti la anumite regimuri de dieta si exercitii fizice”, a spus ea.

Cand pierdeti in greutate, veti pierde atat grasime, cat si muschi, astfel incat automat inseamna ca viteii dvs. pot parea mult mai subtiri, a spus Rachael

Care sunt diferitele tipuri de corp si caracteristicile lor?

Acest sistem descompune toate tipurile de corp in trei stereotipuri unice: ectomorfe, mezomorfe si endomorfe (in imagine)

* Ectomorf:

Tipurile de corp Ectomorf sunt foarte inalte si subtiri. Nu au prea mult muschi si le este greu sa se puna muschi sau orice greutate in general.

* Mesomorf:

Mezomorful este intre ectomorf si endomorf si sunt definite de un cadru muscular si de umeri mai largi decat talia lor.

* Endomorf:

Un tip de corp endomorf este de obicei o figura mai curbata. Acestea sunt destul de frecvent o constructie groasa si corpul lor tine bine grasimea si le este greu sa se piarda.

Dieta este cheia slabirii viteilor si a pierderii in greutate in general; exercitiul este pe locul doi.

Asadar, accentul ar trebui sa fie pus pe consumul de mai putine calorii decat arzi in timpul zilei.

„Puteti afla cum sa calculati cantitatea zilnica ideala de calorii online si, daca doriti sa slabiti, va sugerez sa consumati cu 200 de calorii mai putin decat acest numar”, a spus Rachael.

Cu toate acestea, ea a avertizat ca nu trebuie sa cobori niciodata sub 1.200 de calorii. 2ch-ranking.net