Articolele de inclus pe lista de cumparaturi includ ulei de masline si o mare varietate de legume, leguminoase

Cum ar fi linte sau naut, nuci si seminte nesarate si neindulcite, proteine ​​slabe, cum ar fi piept de pui, peste si oua, alimente lactate cu continut ridicat de grasimi, cum ar fi iaurt si branza naturala, apa frizanta si ceaiuri de plante.

Pentru mai multe informatii, vizitati: thefast800. com / faqs / # toggle-id-2

Veggie Bolognese a lui Dan 

Acest bolonez are un gust foarte bogat, dar este surprinzator de scazut in calorii. A fost gatit pentru prima data de catre fiul nostru Dan si a devenit acum un favorit.

Coacand mai intai legumele, aroma si textura lor sunt imbunatatite delicios. Se serveste cu dovlecei proaspat fierti, gata pregatiti.

Acest bolonez are un gust foarte bogat, dar este surprinzator de scazut in calorii – a fost gatit pentru prima data de catre fiul nostru Dan si a devenit acum un favorit.

Serveste 4 persoane

Per portie: Cals 207 l Proteine ​​12. 5g l Grasimi 8. 5g l Fibre 8g l Carbohidrati 16g

● 1 ardei rosu, insamantat si taiat in bucati de aproximativ 2cm

● 1 morcov mediu, taiat si taiat in bucati de aproximativ 5 cm

● 3 linguri de ulei de masline

● 2 cepe medii, curatate si tocate marunt

● 2 bastoane de telina, taiate si taiate subtire

● 150g ciuperci de castane mici, feliate

● 300g tocata Quorn congelata

● 75g linte uscate, rosii despicate

● 1 catel mare de usturoi, curatat si zdrobit

● 2 × 400g cutii de rosii tocate

● 1 lingurita de oregano uscat

● 1 cub de legume

Preincalziti cuptorul la 220c / ventilator 200c / gaz 7.

Asezati piperul si morcovul pe o tava de copt si stropiti cu 1 lingura de ulei de masline. Condimentati cu sare de mare si piper negru macinat si aruncati usor.

Coaceti timp de 15-20 de minute, sau pana cand se inmoaie si se rumenesc usor.

Intre timp, incalziti uleiul ramas intr-o tigaie adanca sau intr-o caserola putin adanca si prajiti usor ceapa, telina si ciupercile timp de 10 minute, amestecand regulat.

Adaugati tocatul Quorn, lintea si usturoiul si gatiti inca 2 minute, amestecand.

Includeti rosiile in tigaie, presarati cu oregano si sfaramati cubulet. Adaugati 300 ml apa, aduceti la foc mic si fierbeti timp de 5 minute, amestecand ocazional.

Scoateti tava din cuptor si transferati legumele prajite in tigaie. Reveniti la foc mic si fierbeti inca 15 minute sau pana cand sosul este gros, amestecand regulat. Reglati condimentul dupa gust.

SFATUL GATITORULUI

Presarati fiecare portie cu 10g de branza vegetariana rasa pentru o portie suplimentara de 41cals.

5: 2 ZILE NON-RAPIDE

Serviti cu spaghete din grau integral, permitand aproximativ 60g paste uscate de persoana. www.phone-bookmarks.win



  • codul muncii
  • bubbles shooter
  • emag black friday 2020
  • argesul
  • playstation 5
  • takeaway
  • primaria cluj
  • unicredit online
  • leonardo dicaprio
  • autoscout de
  • kinderpedia
  • luceafarul
  • android 1
  • tom cruise
  • mbappe
  • librarie net
  • seriale netflix
  • biblioteca
  • mesaje de la multi ani
  • sa





Presarati cu branza vegetariana rasa si serviti cu o salata mare de frunze mixte usor imbracate si salata de avocado.

Incercati pastele de mazare, fasole sau linte pentru o alternativa fara gluten, care este, de asemenea, mai bogata in proteine ​​si fibre decat pastele de grau.

Batoane de ciocolata Fudgy 

Bare cu adevarat bogate, fara coacere, care reprezinta o alternativa excelenta la cofetaria zaharoasa si contin multe fibre. O ingaduinta ocazionala, cel mai bine consumata dupa masa.

Bare cu adevarat bogate, fara coacere, care reprezinta o alternativa excelenta la cofetaria zaharoasa si contin multe fibre

Face 20

Per portie: Cals 101 l Proteine ​​3g l Grasimi 6. 5g l Fibre 1. 5g l Carbohidrati 7g

● 150g nuci amestecate, tocate grosier

● 150g prune uscate, cu sferturi

● 150g caise uscate gata preparate, sferturi

● 25g praf de cacao

● 50g ulei de cocos (nu topit)

Captuseste o folie de 900g cu folie, lasand partile laterale. Asezati nucile intr-un robot de bucatarie si blitz pana se toaca marunt, dar nu sunt macinate. Batati intr-un castron.

Adaugati prune uscate si caise la robotul de bucatarie si amestecati cu o pasta groasa. Puneti nucile in robotul de bucatarie si adaugati pudra de cacao si uleiul de cocos. Amestecati pana cand amestecul formeaza o bila aspra.

Se pune lingura in forma pregatita, raspandindu-se pe laturi. Acoperiti partea superioara a amestecului de ciocolata cu folia deasupra. Se pune la congelator timp de 1 ora sau pana cand se solidifica. Scoateti-l din congelator, desfaceti-l si asezati-l pe o scandura.

Taiati in 20 de bare gros de aproximativ 1cm. Depozitati intr-un recipient cu capac, stratificat cu foi de hartie de copt, astfel incat barele sa nu se lipeasca. Pastrati la frigider pana la 2 saptamani sau la congelator 2 luni.

Taiati in 20 de bare gros de aproximativ 1cm si pastrati-le intr-un recipient cu capac, acoperind cu foi de hartie de copt, astfel incat bare sa nu se lipeasca intre ele

SFATUL GATITORULUI

Daca aveti un robot de bucatarie mare, puteti adauga toate ingredientele dintr-o data in loc de loturi.

5: 2 ZILE NON-RAPIDE

Se serveste cu o papusa de iaurt cu grasime completa sau crema fraiche.