Ce este postul intermitent si functioneaza cu adevarat? (Publicat 2019)

Inselatorie sau nu

Cea mai buna dieta este cea in care esti sanatos, hidratat si traiesti cea mai buna viata.

Credit … Ilustratie foto de The New York Times

Publicat pe 23 noiembrie 2019 Actualizat pe 29 septembrie 2020

In general, postul intermitent este o strategie de dieta care implica alternarea perioadelor de a manca si a postului extins (adica deloc mancare sau consum foarte scazut de calorii). „Exista o dezbatere destul de mare in comunitatea noastra de cercetare: Cat de multe dintre beneficiile postului intermitent se datoreaza doar faptului ca ii ajuta pe oameni sa manance mai putin? Ati putea obtine aceleasi beneficii doar reducandu-va caloriile cu aceeasi cantitate? ” a spus Courtney M. Peterson, Ph.D., profesor asistent la Departamentul de Stiinte Nutritive de la Universitatea Alabama din Birmingham, care studiaza hranirea cu timp limitat, o forma de post intermitent.

L-am rugat pe doctorul Peterson si cativa alti experti sa ne ajute sa sortam realul de inselaciunea postului intermitent.

Cum incerc sa postesc intermitent?

Exista patru abordari populare ale postului: postul periodic, hranirea cu timp limitat, postul alternativ de zi si dieta 5: 2. Hranirea limitata in timp, uneori numita postul intermitent zilnic, este poate cea mai usoara si mai populara metoda de post. Posturile zilnice intermitente limiteaza mancarea la anumite perioade de timp in fiecare zi, sa zicem 11 dimineata la 7 noaptea. Perioada de post este de obicei in jur de 12 sau mai multe ore care, util, include timpul petrecut dormind peste noapte. Postul periodic se va simti cel mai familiar: fara alimente sau bauturi cu calorii pentru perioade de 24 de ore. Un alt tip de post rapid, de zi alternativa, necesita o reducere severa a caloriilor in fiecare zi. In cele din urma, metoda 5: 2 a fost popularizata de cartea autorului Kate Harrison „The 5: 2 Diet” si necesita post in doua zile neconsecutive pe saptamana.

Este …

Suc de telina

,

Kombucha

,

Carbune activat

,

CBD

,

Curcuma

,

Ulei de peste

,

Clorofila

,

Post intermitent

,

Dieta Keto

,

Probiotice

,

Colagen

,

Cafea

,

Zinc

,

IMC

,

Lapte de plante

,

Deodorant natural

,

Apa de salata verde

,

Aloe

,

O inselatorie?

Fapte despre wellness.

Aceste tendinte iti vor schimba viata – sau

iti ia banii?

Postul este o metoda eficienta de slabire?

[ Actualizare: un nou studiu a constatat ca o forma populara de post intermitent numit alimentatie limitata in timp a produs o scadere minima in greutate si un potential dezavantaj: pierderea musculara.]

Daca sunteti obezi sau supraponderali, postul este o metoda eficienta de slabire, daca va tineti de el. Dar nu este mai eficient decat o dieta care va restrictioneaza caloriile zilnice. Stim acest lucru, deoarece nu au existat pierderi in greutate suplimentare sau beneficii cardiovasculare ale postului de doua zile pe saptamana, in cadrul unei diete obisnuite cu restrictie de calorii, intr-un studiu realizat pe 150 de adulti obezi pe parcursul a 50 de saptamani.

Dar ar trebui sa luati in considerare, de asemenea, cat de dificila va fi dieta de a respecta. Intr-un studiu realizat pe 100 de adulti obezi si supraponderali randomizati, publicat in 2017, rata abandonului scolar a fost mai mare la cei care tineau post, 38 la suta, comparativ cu 29 la suta pentru restrictiile de calorii si 26 la suta pentru cei care au continuat sa manance asa cum au facut in mod normal.

„Unii oameni chiar se lupta sa fie nevoiti sa-si monitorizeze consumul si sa inregistreze in mod constant mancarea intr-o aplicatie in fiecare zi. Asadar, eliminarea studiului a fost daca restrictia zilnica de calorii nu functioneaza pentru dvs., poate postul alternativ de zi ar fi putin mai usor ”, a declarat Krista Varady, dr., Profesor de nutritie la Universitatea din Illinois la Chicago si autorul principal al studiului. forums.marybaldwin.edu „Nu este nimic magic aici. Ii pacalim pe oameni sa manance mai putine alimente, in diferite moduri ”, a spus ea in 2017.

Exista unele dovezi noi care arata ca diferite forme de post nu sunt egale – in parte pentru ca unele sunt mai usoare decat altele, dar si pentru ca unele forme de post se potrivesc mai bine cu ritmul natural circadian al corpului nostru, scazand astfel nivelurile de insulina, crescand hormonii de ardere a grasimilor si scaderea poftei de mancare.



  • dyfashion
  • picnic cuvant
  • kylian mbappe
  • sah
  • videa
  • ratatouille
  • goodreads
  • timponline
  • bt24 internet banking
  • first name
  • afm
  • sa
  • pub24
  • vremea tg jiu
  • coronavirus
  • asculta radio
  • structura anului scolar
  • biblia
  • totalfishing
  • minecraft




Practic, deoarece metabolismul nostru a evoluat pentru a digera alimentele in timpul zilei si pentru a se odihni noaptea, schimbarea momentului meselor la inceputul zilei poate fi benefica.

Intr-un studiu realizat in laboratorul doctorului Peterson, 11 adulti au facut hranire cu timp limitat (consumul de la 8:00 la 14:00) si o perioada de control de 12 ore, timp de patru zile fiecare. In ultima zi a fiecarei sesiuni, cercetatorii au masurat cheltuielile de energie si hormonii foamei si au descoperit ca hranirea cu timp limitat imbunatateste hormonul poftei de mancare grelina si creste arderea grasimilor. Sa demonstrat ca reduce cantitatea de grasime din ficat, care este un factor de risc pentru diabet si boli cardiovasculare, a spus dr. Peterson.

Linia de fund: daca doriti sa slabiti si sunteti cineva care uraste sa numarati caloriile, ati putea lua in considerare postul, deoarece ambele metode ofera beneficii similare pentru slabit.

Ar trebui sa incerc post intermitent?

Cea mai eficienta dieta este cea la care te poti tine in timp ce traiesti cea mai buna viata. Este greu de stiut care va functiona cel mai bine inainte de a incerca, dar medicii si studiile recente ofera unele indrumari. Dr. Peterson a spus ca postul complet, zero calorii, se dovedeste, in general, ca este prea greu de intretinut. „Oamenii raman cu ei poate pe termen scurt, dar li se face foame pe termen lung”, a spus ea.

Hranirea restrictionata in timp – postul peste noapte si dimineata urmatoare – este probabil cea mai usoara forma de a respecta postul. O perioada de post mai lunga decat cea normala in fiecare noapte va permite sa ardeti in unele dintre depozitele de zahar, numite glicogen. Asta face cateva lucruri. Ofera corpului tau putin mai mult timp pentru a arde grasimi. De asemenea, va poate ajuta corpul sa scape de orice sare suplimentara din dieta dvs., care ar scadea tensiunea arteriala, a spus dr. Peterson.

Am luat decizia de a posta. Deci, cat timp trebuie sa postesc?

Nu exista studii in acest moment care sa precizeze exact cat ar trebui sa postim. Cercetatori, precum dr. Peterson, lucreaza la asta. Timpul minim necesar pentru ca postul sa fie eficient nu a fost dovedit prin studiu, dar notiunea dominanta este ca este undeva intre 12 si 18 ore. Dar poate dura cateva zile – uneori saptamani – de post regulat pentru ca corpul dumneavoastra sa inceapa sa arda grasimi pentru combustibil. Brooke Alpert, nutritionist si autor al „Diet Detox”, sugereaza sa incepi prin mutarea ultimei tale mese in jurul orei 19:00. Ea a spus ca motivul pentru aceasta este ca corpurile noastre sunt mai bune sa faca unele lucruri in anumite momente. „Corpurile noastre proceseaza mai bine zaharul dimineata decat noaptea”, a spus dr. Varady. lifewest.edu Deci, mancati mese mai mari dimineata, de exemplu.

Si cat de des trebuie sa faci zilnic post intermitent pentru a vedea beneficiul? Din nou, nu a existat un studiu care sa demonstreze exact cate zile trebuie sa posti, dar un studiu recent efectuat pe rozatoare a aratat ca primesc aceleasi beneficii postind cinci zile pe saptamana ca si postul in fiecare zi. „Marele lucru este ca invatam ca acest tip de post nu este totul sau nimic”, a spus dr. Peterson.