Doar ai grija sa nu mananci intreaga geanta!

Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

amazon. com

Cele mai proaste nuci pentru dintele tau dulce

Verificati etichetele pentru continutul de zahar

Doar pentru ca ceva are nuci in el nu va face bine, spune Caplan: „Nu justificati consumul unui Snickers pentru ca are alune in el.” Orice este acoperit sau infasurat in straturi de zahar, caramel, ciocolata sau inghetata nu va va oferi prea multe beneficii nutritionale, iar caloriile se pot adauga rapid, spune ea.

Cu toate acestea, nu sunt doar bomboane: Fereste-te de soiurile aparent sanatoase, cum ar fi Planters Sweet ‘N Crunchy Peanuts. Desi au inca doar 140 de calorii si 8 grame de grasime pe uncie, al doilea si al treilea ingredient dupa arahide sunt zaharul si untul. De fapt, o uncie contine 13 grame de zahar (doar intr-o portie de 28 de grame). Avand in vedere ca arahidele au doar aproximativ 2 grame de zahar in mod natural, adica 11 grame de zahar adaugat intr-o singura mana, dintr-un 25 recomandat pentru intreaga zi!

Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

Jardiniere

Cele mai bune nuci pentru o pofta de sare

Cautati „usor sarat”

Daca nu aveti tensiune arteriala crescuta sau nu ati fost avertizat de sare de catre medicul dumneavoastra din alte motive, o mana sau doua de nuci sarate pe zi nu va vor face rau, spune Caplan, care are o practica de nutritie privata in Viena, Va.

Nucile sunt, desigur, disponibile nesarate. Dar, pentru a satisface o pofta sarata, fara a trece peste bord, cautati soiuri intre ele, cum ar fi plantele de arahide usor sarate, migdale si caju (45-55 mg sodiu) sau Fisticul minunat usor sarat (80 mg). Verificati si etichetele ingredientelor: Unele marci, cum ar fi Back to Nature Salted migdale (75 mg sodiu), contin mai putina sare decat altele.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

Nucile lui Kar

Cele mai proaste nuci pentru o pofta de sare

Evitati gratarul sau nucile fierte

Daca va urmariti aportul de sodiu, aveti grija si la aromele calde si picante sau la gratar. Kar’s Nuts Blazin ‘Hot Peanuts, de exemplu, contin 370 mg de sodiu pe uncie (impreuna cu 160 de calorii si 14 grame de grasime) – o cantitate enorma de 15% din valoarea zilnica recomandata, intr-o singura mana!

Feriti-va si de arahide fierte: acest tratament sudic se face prin inmuierea arahide proaspete, crude, in coji, intr-o saramura sarata. Cantitatile de sodiu vor varia in functie de preparatul exact, dar arahide fierte Margaret Holmes Peanut Patch, de exemplu, contin 390 mg pe uncie.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

Wikimedia Commons

Cel mai bun mix de trasee

Nuci, seminte si fructe uscate crude

Trail mix este disponibil in nenumarate soiuri si de la nenumarate marci. „Cautati un mix de trasee cu nuci crude”, sugereaza Caplan. „Sau daca nucile sunt prajite, cautati cuvintele„ prajit uscat ”mai degraba decat„ ulei prajit ”.”

Nucile se imperecheaza excelent cu fructe, seminte si poate chiar cu putina ciocolata neagra, adauga Caplan; trebuie doar sa acordati atentie numarului de calorii si dimensiunii portiei. Ne place amestecul Eden Foods „All Mixed Up” (160 de calorii, 12 grame de grasime, 8 grame de proteine ​​pe uncie) de migdale organice, seminte de dovleac si cirese uscate. Daca sunteti mai degraba un tip granola sau gal, tratati-va cu un sfert de cana de amestec de nuci de banana Bear Naked (140 de calorii, 7 grame de grasime, 3 grame de proteine) cu migdale si nuci.

Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate Wikimedia Commons Cel mai prost amestec de trasee Salvati mixuri bogate in calorii pentru traseu

Amestecul de trasee bogate in calorii este in regula atunci cand aveti o drumetie lunga inaintea dvs. www.hometalk.com



  • myorange
  • reper24
  • pizda
  • bicicleta electrica
  • subaru
  • vremea deva
  • www.google.ro
  • daniel radcliffe
  • memes
  • wattpad
  • honda civic
  • marilyn manson
  • vimovo
  • somnoroase pasarele
  • bcr 24
  • gif
  • lira in lei
  • catena
  • fise de colorat
  • blender





, dar prea des mancam aceste amestecuri cumparate in magazin in timp ce stam la birourile noastre sau conducem in masinile noastre. Nu faceti aceasta greseala cu pachetele Energy Go ale lui Planter, un amestec de 1, 5 uncii de nuci, ciocolata semidulce, nuci prajite cu ulei si seminte de susan: cu 250 de calorii si 20 de grame de grasime pe pop, acestea cad usor peste ghiduri sanatoase pentru gustari.

De asemenea, verificati etichetele pentru continutul ridicat de zahar: unele amestecuri de trasee – in special cele cu stafide, afine uscate si / sau bucati de ciocolata acoperite cu bomboane – pot contine pana la 18 grame de zahar pe portie.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

istockphoto

Cel mai bun unt de nuci

Pastrati ingredientele simple

Cand alegeti unt de nuci, cautati tartine cu cele mai putine ingrediente posibile: Doar nuci (si sare, daca doriti). Untul de arahide organic Arrowhead Mills, de exemplu, contine 100% arahide prajite uscate si are 190 de calorii, 17 grame de grasime si 8 grame de proteine ​​pe 2 linguri de portie. (Ne plac, de asemenea, unturile lor de caju si migdale, care contin ulei natural de canola.) Pastrati untul natural de arahide in frigider, il sfatuieste pe Caplan, sa-l pastreze si sa previna separarea uleioasa.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

Wikimedia Commons

Cel mai prost unt de nuci

Omiteti uleiurile si zaharurile adaugate

Marile mari au eliminat grasimile trans din unturile lor de nuci, dar majoritatea contin in continuare uleiuri hidrogenate (bogate in grasimi saturate) pentru a creste raspandirea si a preveni separarea. Unele linii de produse „naturale” schimba uleiuri hidrogenate cu ulei de palmier, de asemenea bogate in grasimi saturate. Skippy Natural cu miere, de exemplu, contine 200 de calorii, 16 grame de grasime (3, 5 grame saturate) si 5 grame de zahar pe portie de 2 linguri.

Combo-ul cremos de ciocolata-alune Nutella este minunat pentru o delicatese ocazionala – dar nu face parte dintr-un „mic dejun echilibrat”, asa cum spun reclamele sale. Doua linguri contin doar 200 de calorii, da, dar 21 de grame de zahar. De fapt, zaharul si uleiul de palmier sunt primele ingrediente ale produsului, chiar inainte de alune.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

iStockPhoto

Cel mai bun mod de a manca nuci

Asociati-le cu un carbohidrat sanatos

Acum stii totul despre ce nuci sunt bune pentru ce – dar pentru a obtine cele mai multe beneficii pentru sanatate, este, de asemenea, important sa fii atent la modul in care le consumi. „Nucile sunt un lucru grozav de mancat atunci cand consumati un carbohidrat, cum ar fi fructele sau sucul, deoarece ajuta la incetinirea digestiei si la descompunerea zaharului”, spune Caplan.

Cateva combinatii castigatoare de nuci si carbohidrati: presarati-le pe salate, adaugati-le in iaurt cu continut scazut sau fara grasimi sau intindeti unt de nuci pe felii de mar sau pere. Pe fuga? Ridicati un pachet de 150 de calorii de mere, duble si unt de arahide (ferme Earthbound Farms Dippin ‘Doubles) (11 grame de grasime, 5 grame de proteine).

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

AP

Cele mai bune nuci per total

Un sac mixt!

Deci, care este cea mai sanatoasa nuca in ansamblu? O revizuire din 2004 in Ghidul de sanatate a familiei de la Harvard Medical School a abordat aceasta intrebare dificila. Din fericire, au concluzionat ei, nu trebuie sa alegem doar unul. Nucile mixte, in mod ideal crude si nesarate, ofera cea mai buna varietate de nutrienti si antioxidanti.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta