Inainte de zbor

Au trecut ceva timp de cand am zburat Malaysia Airlines. Am ajuns pe Aeroportul International Kuala Lumpur in cursul dupa-amiezii tarzii. Raportul de prognoza a spus ca vanturile puternice si ploile abundente vor lovi aeroportul, dar am avut noroc, deoarece era doar un gri ziua innorata.Am reusit sa fac check-in-ul la ghiseul First Class si l-am gasit gol.Procesul de check-in a fost foarte eficient am putut ajunge la imigratie devreme inaintea multimii

Dupa ce am sarit securitatea si am urcat la bordul aerotrainului la terminalul 2 , Am fost invitata la Malaysia Airlines Golden First Class Lounge sa am cateva racoritoare dupa-amiaza inainte de zborul meu. Salonul era mic si aglomerat, dar am avut o vedere buna asupra sortului, iar serviciul a fost de top. www.mobypicture.com

Vedere de sort.

Improspataruri de salon

Curand, anuntul pasagerilor care zburau pe MH360 catre Beijing a fost spus sa astepte la Poarta C2, langa pistele aerotrain si unde avioanele KLM pleaca de obicei spre Amsterdam. Era foarte convenabil sa fie in apropierea salonului si a pistelor aerotrain.

Aeronava pe care stau pe mine ma va duce la Beijing are 6 ani de varsta a330-300, care serveste zboruri de transport mediu si cursa lunga pentru Malaysia Airlines din Kuala Lumpur. Aceasta aeronava serveste Australia, Orientul Mijlociu, Asia de Est si, respectiv, India. . newlessonhome4.trexgame.net Acestea opereaza, de asemenea, pe zboruri modernizate B737-800 pentru un transport de scurta durata, cum ar fi Singapore si Bangkok.

La bord

A fost un zbor foarte complet, judecand dupa capacitatea oamenilor de la poarta. Mai tarziu dupa imbarcarea aeronavei, m-am asezat pe scaunul 2K, un scaun de fereastra intr-unul din primele randuri de clasa business. Fiecare scaun are un ecran tactil de 16 inch, o latime de 20,5 inci si un pas de 76 inch. Cabina este intr-un aranjament esalonat, cu configuratii care variaza de la 1-2-2 sau 1-2-1, in functie de ce rand sunteti. Copilul scaunului meu a fost un scaun de tron, care este mai multi dintre cei mai buni scaune din avion. sketchfab.com Pasagerii Bulkhead au un mare avantaj de a avea un otoman mai mare pentru un spatiu mai bun pentru picioare in timpul somnului.Desi multi pasageri au optat sa doarma pe aceasta ruta, nu au fost oferite kituri de amenajare in zbor pe parcursul calatoriei. Perna era foarte plina, dar clasa economica subtire ca paturile mov nu erau cele mai confortabile din lumea claselor de afaceri internationale.

Acestea au fost singurele compartimente de depozitare pe scaun. Pasagerii scaunelor de pe tronez obtin mai mult decat acest lucru. Butoanele de inclinare sunt toate touchscreen, ceea ce il face destul de sensibil, insa imi place foarte mult, deoarece este usor de utilizat si de incredere. www.bakespace.com Mai mult, nu sunt un fan al telecomanda ife arhivata langa umar cu portul USB.

Pentru persoanele carora le place sa citeasca le-ar placea aceasta lampa de citit extrem de stralucitoare. Acest scaun are o intimitate foarte buna datorita despartirii fixe din mijloc, dar trebuie sa urci peste partener atunci cand acesta este in modul de pat.

Perna confortabila si temuta patura a clasei economice.

Otomanul este destul de mic si nu am putut sa ma asez in lateral pentru a dormi din cauza camerei de picioare restrictionate. In mod obisnuit, exista un fel de lumina speciala pentru a-ti verifica picioarele atunci cand dormi. writeablog.net Aceasta poate fi oprita. Sunt destul de fericit ca exista o rampa ridicata ducand la otoman sa va sprijiniti picioarele in pozitie verticala.

Buzunarele de literatura sunt partajate partenerilor dvs., de aceea exista doua dintre fiecare articol acolo. Telefoanele cu cap de anulare a zgomotului oferite de mana aveau o calitate excelenta.

Pasagerii au servit o bautura de sampanie, apa, suc de guava, suc de mere si portocale. andreszzln074.theburnward.com Am optat pentru sucul de portocale, urmat de un prosop fierbinte.

Mai jos sunt imaginile pe care le-am facut ca avionul taxat pe pista 14R.

Un a380 s-a zburat pe pista chiar inaintea noastra. In urma erau 2 a330 si 5 B737. Acesta a fost cat de ocupat a fost la aeroport, dar zborul a continuat fara intarzieri.

Zbor

Chiar dupa ce am urcat la 25. www.metal-archives.com 000 de piese, ni s-a dat un anunt de la cabina, ca suntem capabili sa ne eliberam centurile de siguranta si sa ne deplasam in cabina, in timp ce soarele apunea la orizont. Serviciul de masa a fost condus de echipaj. Am cerut meniul, dar au spus ca meniurile vor fi reinviate numai dupa serviciul satay. De fapt, a fost destul de bine.

Mai intai au fost asezate cateva lenjerie alba pe fiecare masa si s-a dat o punga cu nuci sarate si apa.

Apoi, celebrul satay de semnatura a fost servit fie cu miel, fie cu pui. uberant.com Din moment ce nu mi-a placut sa mananc ceva jucaus, am optat pentru frigarui de pui, care au fost serviti impreuna cu nasi impit si castraveti, alaturi de sosul de arahide picant. nu ma dezamageste deloc.

Dupa cum a promis, meniurile au fost distribuite.

Am ales ramoulade de crab pentru inceputul meu si codul pentru principalul meu. Acum, afara, era negru si intram acum in spatiul aerian din Vientnamese.

Starterul a fost destul de bun, in ciuda faptului ca am crezut ca crab si mango sunt o combinatie foarte groaznica. pbase.com A fost excelent, dar mi-am dorit ca portiunea sa fie mai mare, iar prezentarea sa nu fie prea plictisitoare si plictisitoare. sos. A ramas un vas la intamplare pe tava mea din anumite motive.

Zdrobirea la 38.000 de piese peste Phnom Penh.

Mai tarziu mi s-a oferit codul spectaculos cu sosul crema. deanhxlq299.bearsfanteamshop.com Legumele erau foarte bine gatite, iar bacalaul era moale si suculent, in timp ce cartoful era neasteptat de bland. In concluzie, acesta a fost unul dintre cele mai bune preparate ale mele servite la bordul unui avion. Singurul lucru este ca mai exista loc pentru imbunatatiri in prezentare. Am lasat curatat intreaga farfurie.

Spre sfarsit, am avut niste inghetata de vanilie, care era de-a dreptul stancos.

Atunci sunt cateva dintre vizitele mele de toaleta. www.authorstream.com Era curat, dar totul parea sa fie umed.

Chiar inainte de aterizare am incercat sa dorm, dar planul meu a fost lipsit de fructe datorita scaunului ingust, dar m-am bucurat de atmosfera confortabila si de un film. A trebuit sa retinem un model inainte de aterizarea pe aeroportul din Capitala din Beijing, din cauza traficului greu de avion, in ciuda noptii. Am aterizat cu 20 de minute intarziere.

O munca frumoasa pentru iluminatul ambiental chiar si atunci cand aceasta aeronava are tehnologie din 2012-2013. As dori sa complimentez echipajul de la bordul acestui zbor, deoarece au facut o munca excelenta si profesionala!

MH361 PEK TO KUL

Pre zbor

Dupa o cina minunata cu un prieten, am ajuns pe aeroportul Capital Capital chiar la timp. josueknmn.bloggersdelight.dk Este trist ca acest aeroport pare destul de datat acum.

Check-in-ul a fost extrem de eficient si rapid, deoarece am ajuns devreme pentru a sari linia. As dori sa notez ca sistemul de iluminare al aeroportului este destul de slab noaptea (asa cum se vede in fotografie). in tot aeroportul, pentru cea mai mare parte a tavanului. Oricum imi place ceea ce au facut designerii. Liniile lungi de pe tavan va ajuta sa indicati directia catre saloane si porti. sociallovesoft3.tumblr.com A fost foarte util!

Malaysia Airlines foloseste BGS Premier Lounge aici la Beijing, precum si alte companii aeriene OneWorld si Star Alliance. De asemenea, pentru a fi fost cel mai important transportator al Golfului, Etihad Airways. Pentru a intra in salon, trebuie sa urcati un zbor de scari inainte de a ajunge la acesta. In opinia mea cea mai buna, lounge-ul a fost ingrozitor. O lipsa de mancare, vizionari neperformante pe asfalt, lipsa de iluminare, calculatoare stricate si petele murdare de covor. A fost de departe cel mai rau salon la care am fost si la mic sa ma ocup multe companii aeriene ceea ce il face destul de nepractic. proinfoguide4.yousher.com Desi chiar Etihad pleaca aproape in acelasi timp cu zborul meu, niciun pasager din Etihad nu a fost vazut si a fost mai mult un oras fantoma. Cu toate acestea, pasagerii cu zborul inapoi la Kuala Lumpur au fost de asemenea acolo, in ciuda zborului meu fiind un zbor complet.Nu recomand sa mergi aici.

Intrucat nu aveam nimic de facut in salon, am dormit pana cand zborul meu a fost chemat la imbarcare. Un nou produs

din Etihad B787-9, pictat auriu, a fost parcat chiar langa zborul meu.

Acesta este aeronava mea, un a330-300 de 9 ani. claytonmlzz978.xtgem.com

La bord

Scaunul este ca cel de la primul zbor. O latime a scaunului de 20,5 inci, pasul scaunului de 76 inci si un ecran tactil de 16 inci. Aspectul poate fi intr-o configuratie 1-2-2 sau 1-2-2 in functie de randul pe care il sit. Singura plangere este ca este destul de greu in anumite locuri si este ingusta si nu are acces pe culoar. Mie personal imi plac scaunele mai vechi pe care le aveau pe acest avion inainte de renovarea din 2016. Desi scaunele vechi erau scaune in unghi vechi , nu aveau ecrane tactile si nu aveau, de asemenea, exces de culoar, erau destul de confortabile si erau mult mai largi. mrlessonmaster6.timeforchangecounselling.com Cu toate acestea, exista imbunatatiri din scaunul vechi \, deoarece este foarte privat si este destul de confortabil.

Micul otoman pare ingust, desigur. Nu este potrivit pentru zboruri peste noapte mai lungi spre Australia (unde opereaza de obicei companiile Malaysia Airlines ale a330-urilor).

Ma asteptam la un saltela, o patura adecvata si un kit de amenajare. Cu toate acestea, Malaysia Airlines m-a lasat sa descopar azi, inca foloseau paturile ingrozitoare de clasa economica pe acest sector de noapte si nu existau kituri de amenajare furnizate de la echipaj! Acest lucru a fost intr-adevar foarte neplacut pentru un zbor in care majoritatea pasagerilor ar alege sa doarma pentru un sector de 6 ore. Sper ca Malaysia Airlines isi va imbunatati zborurile din sectorul de noapte catre Asia de Nord in viitorul viitor, deoarece aceasta a fost clar in spatele standardelor celorlalte transportatorii internationali. mrlifetalk4.theburnward.com Castile care anuleaza zgomotul erau inca destul de bune.

Pentru o bautura inainte de plecare, am optat pentru un pahar dulce cu suc de portocale, atunci cand am stiut ca centura de siguranta mi-a ramas blocata. Am sunat echipajul si au primit personalul de la bord care a rezolvat problema. Acest lucru a intarziat zborul timp de 20 de minute. Cel mai rau a fost ca zborul a fost intarziat cu 1 ora din cauza traficului intens din Beijing.1 ora si 20 de minute inca stand la poarta!

Interesant am gasit un autocolant pe fereastra mea. diigo.com Cred ca CHML inseamna pentru Child’s Meal. Doar au fost niste copii care stateau aici si au blocat asta pe fereastra (ceea ce era imposibil de scos si imi bloca vederea) .Cand asteptam pe asfalt , Am adormit inainte sa ma trezesc pentru decolare.

Dupa decolare, m-am dus la toaleta sa inspectez ce are. Pentru o toaleta Business Class, consider ca ar fi destul de decent.

Iata meniul pentru micul dejun. knoxcnnl305.raidersfanteamshop.com Pentru cina veti primi sat, cu toate acestea prefer sa am doar nucile pentru cina, deoarece am fost destul de plin de la cina. Am continuat sa dorm mai tarziu 4 ore!

Incet incet in Vietnam pentru micul dejun.

Tava pentru micul dejun a avut obisnuitul. Incepand cu o farfurie cu fructe proaspete si un bol de cereale pe care il iubesc absolut.Malaysia Airlines are cereale foarte bune.Doar smoothie-ul de fructe nu este pe tava mea, dar este bine. bestlifesite2.lucialpiazzale.com

Privelistea de pe scaunul meu in timp ce mananc micul dejun. M-am simtit sa merg pentru ceva asiatic si am plecat pentru taitei. Da, le lipsea o prezentare buna, taitei erau lungi si gustosi si merg bine cu sosul dulce si acru din peste.

Pentru a incheia masa am avut o cana fierbinte de ceai.

Echipajul Cabinei a inmanat, de asemenea, sticle cu apa care aveau imprimeuri „coca-cola”.

Echipajele de cabina din acest zbor erau chineze continentale. Erau, de fapt, mediocre in propria mea perspectiva si ca, de fapt, erau cel putin mai placute decat cele care desfasurau companiile aeriene chineze, dar nu erau deloc grozave.