Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

Aceste puteri nutritive de dimensiunea muscaturii sunt pline de grasimi sanatoase pentru inima, proteine, vitamine si minerale.

De la prietenii nostri de la Health. com, iata o privire la avantajele si dezavantajele diferitelor nuci, precum si la cele mai bune si mai proaste produse de pe rafturile supermarketurilor de astazi. Desigur, puteti obtine prea multe dintre aceste lucruri bune: nucile au un continut ridicat de grasimi si calorii, asa ca, in timp ce o mana va poate tine pana la cina, inca cateva mana va pot strica pofta de mancare. Si, desi nucile sunt o alegere sanatoasa de la sine, ele vor deveni rapid daunatoare oricarei diete atunci cand sunt asociate cu toppinguri sau amestecuri zaharoase sau sarate.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

istockphoto

Cele mai proaste nuci pentru dieta ta

Macadamia Nuts, Pecans

Uncia pentru uncie, nucile de macadamia (10 pana la 12 nuci; 2 grame de proteine, 21 de grame de grasime) si nucile pecan (18 pana la 20 de jumatati; 3 grame de proteine, 20 de grame de grasime) au cele mai multe calorii – 200 fiecare – impreuna cu cele mai mici cantitati de proteine ​​si cele mai mari cantitati de grasimi.

Cu toate acestea, sunt inca nuci bune: diferenta dintre acestea si cele mai scazute calorii este de doar 40 de calorii pe uncie. Atata timp cat practicati un control adecvat al portiunilor si nu coborati mana la un moment dat, spune Caplan, orice fel de nuci crude si simple va va oferi o doza buna de grasimi si substante nutritive sanatoase.

Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

istockphoto

Cele mai bune nuci pentru inima ta

Nuci

In timp ce toate nucile contin grasimi omega-3 sanatoase pentru inima, nucile (14 jumatati contin 185 de calorii, 18 grame de grasimi, 4 grame de proteine) au cantitati mari de acid alfa linoleic (ALA). Cercetarile au sugerat ca ALA poate ajuta aritmiile cardiace, iar un studiu spaniol din 2006 a sugerat ca nucile au fost la fel de eficiente ca uleiul de masline in reducerea inflamatiei si oxidarii arterelor dupa ce au mancat o masa grasa. letterboxd.com Autorii acestui studiu, finantat partial de Comisia pentru nuci din California, au recomandat consumul a aproximativ opt nuci pe zi pentru a obtine beneficii similare.



  • botosaneanul
  • muzica populara
  • mcdonalds
  • vremea in baia mare
  • myorange
  • reper24
  • pizda
  • bicicleta electrica
  • subaru
  • vremea deva
  • www.google.ro
  • daniel radcliffe
  • memes
  • wattpad
  • honda civic
  • marilyn manson
  • vimovo
  • somnoroase pasarele
  • bcr 24
  • gif




Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

iStockPhoto

Cele mai bune nuci pentru creierul tau

Arahide

Din punct de vedere tehnic leguminoasele, dar denumite in general nuci, arahidele au un continut ridicat de folat – un mineral esential pentru dezvoltarea creierului care poate proteja impotriva declinului cognitiv. (De asemenea, face din arahide o alegere excelenta pentru vegetarieni, care se pot limita la folat si pentru femeile insarcinate, care au nevoie de folat pentru a-si proteja bebelusii nenascuti de defecte congenitale, spune Caplan.) La fel ca majoritatea celorlalte nuci, alunele sunt, de asemenea, pline de creier -stimularea grasimilor sanatoase si a vitaminei E, de asemenea. O uncie de arahide (aproximativ 28 de nuci fara coaja) contine aproximativ 170 de calorii, 7 grame de proteine ​​si 14 grame de grasime.



Mai multe de la Health. com: 10 cele mai bune alimente pentru inima ta

Nuci despre nuci? Cele mai bune si cele mai rele tipuri pentru sanatate

iStockphoto

Cele mai bune nuci pentru barbati

Nuci braziliene, pecan

Nucile de Brazilia cremoase sunt ambalate cu seleniu, un mineral care poate proteja impotriva cancerului de prostata si a altor boli. Doar o nuca contine mai mult de o zi, asa ca mancati-le cu moderare: cercetari recente au sugerat ca prea mult seleniu poate fi legat de riscul de diabet de tip 2. O uncie de nuci de Brazilia (6 nuci) contine aproximativ 190 de calorii, 19 grame de grasime si 4 grame de proteine.

Pecanii sunt, de asemenea, buni pentru sanatatea barbatilor: sunt incarcati cu beta-sitosterol, un steroid vegetal care poate ajuta la ameliorarea simptomelor de hiperplazie benigna de prostata (BPH) sau de prostata marita. O uncie de pecan (18-20 de jumatati) contine aproximativ 200 de calorii, 21 de grame de grasime si 3 grame de proteine. www.metal-archives.com