Nutritionistii din conserve jura

Mancarea proaspata primeste toata dragostea, dar si conservele sunt demne de lauda. Procesul de conservare, care a fost folosit pentru conservarea alimentelor de secole, mentine alimentele sigure si hranitoare pana la consumare, ceea ce nu numai ca reduce resturile de alimente, dar inseamna si camara dvs. detine o comoara de solutii rapide de masa. I-am cerut celor mai buni profesionisti nationali din domeniul alimentatiei si nutritiei pentru conservele lor preferate, dar inainte de a arunca o privire in camarile lor, iata cateva indicatii pentru selectarea celor mai hranitoare conserve.

  • Alegeti versiuni cu continut redus de zahar si sodiu. In mod ideal, cautati alimente fara adaos de zahar sau sare, dar este in regula daca supa conservata are putin din fiecare.
  • Cautati captuseli de conserva fara BPA . Desi conservele sunt fabricate din otel, captuselile lor sunt adesea realizate cu o substanta care contine BPA, o substanta chimica industriala. Desi FDA considera ca aceasta substanta este sigura pentru moment, alte grupuri de sanatate ridica steaguri rosii. Chiar si marcile cu eticheta privata ofera captuseli de conserva fara BPA, astfel incat nu va fi greu sa evitati aceasta substanta potential daunatoare.
  • Evitati conservele cu conservanti si ingrediente artificiale. Acest lucru nu este greu de facut, deoarece conservarea este o tehnica de conservare a alimentelor.

1. Conserve de dovleac

Desi dovleacul conservat ar putea parea un produs sezonier, dieteticienii apeleaza la el pe tot parcursul anului. „Imi stoc camara cu conserve de dovleac organic pe tot parcursul anului pentru a le incorpora in smoothie-uri, delicii si chiar preparate sarate, cum ar fi humusul de dovleac si supa”, spune Cynthia Sass, RD, nutritionist de performanta bazat pe NYC si LA.

Sass face una dintre cele mai bune alegeri conservate, deoarece este incarcata cu nutritie. „O jumatate de cana de piure de dovleac contine aproape 400 la suta din obiectivul zilnic recomandat pentru vitamina A. Acest nutrient cheie si antioxidant sustine imunitatea, sanatatea plamanilor, ochilor si pielii si s-a dovedit ca protejeaza impotriva declinului cognitiv. Fibra din dovleac sustine sanatatea digestiva si regularitatea intestinului, mareste plinatatea si ajuta la controlul glicemiei si al reglarii insulinei, ceea ce face ca dovleacul sa fie un combustibil excelent pentru exercitii. Dovleacul furnizeaza, de asemenea, vitamina K care mareste oasele, vitamina C care sustine imunitatea si potasiu care ajuta muschii. Este o baza de camara puternica. ” explica ea.

Sara Haas, RDN, autora si nutritionista culinara cu sediul in Chicago, Illinois este un alt iubitor de dovleac. „Dincolo de utilizarile sale evidente pentru paine rapida, clatite si alte produse de patiserie, imi place sa o folosesc ca un adaos de pamant si un liant in burgerii pe baza de legume. Este, de asemenea, delicios cand este gatit mic si lent cu bulion si aromate de sezon si se termina cu o atingere (minuscula) de smantana ca sos aromat pentru pastele din cereale integrale. ”

Conserve de dovleac este ingredientul obligatoriu in aceste delicioase Chipotle Pumpkin Burgers Black Bean. Sara Haas, RDN, LDN

2. Fasole

Daca puteti deschide o cutie, puteti proteja proteinele si fibrele in salate, feluri de mancare cu paste, supe si chiar dulciuri folosind fasole conservata. Tamara Duker Freuman, dietetician cu sediul in New York si autorul cartii „The Bloated Belly Whisperer”, spune ca sunt preferatele ei cu mainile in jos. „Conserve de fasole constituie baza celor mai usoare, mai rapide si mai ieftine mese de familie din repertoriul meu saptamanal. Conserve de fasole neagra tratate cu niste chimen si oregano sunt baza unui castron in stil mexican pe care il servesc cu orez brun sau quinoa, avocado si alte toppinguri; boabele de canelini din conserve sunt ingredientul de baza al unui chili alb rapid pe care il fac cu curcan macinat, ceapa si usturoi; si amestec nauturi conservate cu un borcan de sos inabusit in stil indian sau un amestec de condimente pre-amestecat pentru un curry rapid din Asia de Sud, servit cu orez, iaurt simplu si o garnitura de coriandru. ”

Expert in nutritie si wellness din Brooklyn, NY si autor al cartii „Eating in Color”, Frances Largeman-Roth, RDN este, de asemenea, la bord cu fasole conservata. Isi tine bucataria aprovizionata cu cateva cutii de fasole neagra. „Le folosesc pentru orice, de la quesadillas de weekend pana la Bison si Black Bean Chili. Fiica mea cea mare nu mananca multa carne, dar iubeste fasolea neagra, asa ca imi place sa le incorporez in mesele flexitare pentru ea. www.arakhne.org



  • redtub
  • frigidere altex
  • direct booking
  • locuri de munca oradea
  • hirmondo
  • toate diamantele
  • google
  • ciobanesc belgian
  • protv
  • arad
  • ev zilei
  • massimo dutti
  • the vampire diaries
  • perdele bucatarie
  • gta san andreas
  • bnr curs valutar
  • catalog pepco
  • monopoly
  • emag black friday 2020
  • plasa gard





Fasolea neagra, la fel ca alte leguminoase, este o sursa atat de minunata de fibre si proteine ​​pe baza de plante, cu cate 7 grame pe 1/2 portie de portie. O portie contine, de asemenea, 15% din necesarul zilnic de fier, ceea ce face ca fasolea neagra sa fie un ingredient deosebit de bun pentru femei si adolescenti ”, noteaza ea.

Keri Gans, RDN, nutritionist din New York si autor, „The Small Change Diet”, se bazeaza pe conservele de fasole pentru a face o masa gatita acasa fara prea multa munca. „Una dintre conservele mele preferate este leguminoasele, in special fasolea neagra si fasolea cannellini, deoarece nu ma pot deranja niciodata cu timpul necesar pentru a le gati de la zero”. A preparat pasta de papion gatita in ulei de masline, usturoi, spanac, fasole de canelini si branza parmezana pentru o masa plina cu fibre si proteine, usor de facut si de curatat!

In timp ce este un plus delicios la mese, nautul conservat face si o gustare grozava, spune Bonnie Taub-Dix, RDN, autorul cartii „Cititi-l inainte de a-l manca – ducandu-va de la eticheta la masa”. Dupa clatire si scurgere, condimentati-le si prajiti-le. Taub-Dix subliniaza ca, la fel ca alte fasole, se incadreaza in multe grupuri diferite de alimente. Fasolea ofera carbohidrati de calitate, cu ardere lenta, proteine ​​si similare legumelor, multe vitamine, minerale si antioxidanti.

3. Laptele de cocos

„Din punct de vedere nutritional, laptele de cocos este bogat in trigliceride cu lant mediu, oferindu-i un profil potential mai sanatos decat multe alte alimente bogate in grasimi saturate”, explica Jackie Newgent, RDN, Brooklyn, New York, nutritionist culinar si autor al „The All- Carte de bucate pentru diabet natural. ” „Sunt un mare fan al utilizarii unei cantitati corecte de lapte organic din nuca de cocos conservat pentru a oferi delicioase pe baza de plante atat mancarurilor sarate, cat si celor dulci. Imi place sa il folosesc pentru a crea o garnitura mai cremoasa si mai gustoasa, cum ar fi un orez lipicios de nuca de cocos sau un „cuscus” de conopida de cocos aromat sau ca baza pentru sos curry. Pentru un desert ocazional, imi place sa invart frisca vegana folosind crema solida de cocos racita din partea superioara a laptelui de cocos – sau doar dintr-o cutie de crema de nuca de cocos. ”

Aceasta reteta „Cuscus” din conopida de cocos foloseste orez de conopida si lapte de cocos conservat.Jackie Newgent, RDN

4. Conserve de peste

Jessica Levinson, RDN, un expert in nutritie culinara din New York si autor al „52-Week Meal Planner” pastreaza in permanenta conservele de peste in camara. Si din motive intemeiate. „Beneficiile cercetate ale pestelui si fructelor de mare, in special pestele gras bogat in acizi grasi omega-3, includ un risc redus de boli de inima si imbunatatirea dezvoltarii si functiei creierului, spune ea.

Conserve de peste este o optiune rapida si usoara, in special pentru cei care se feresc sa gateasca peste crud. „Tonul si somonul pot fi folositi pentru a face sandvisuri sau pentru a completa o salata verde mare pentru pranz, adaugata la paste pentru cina sau transformata in prajituri de peste”, spune ea. Desi conservele de somon si ton sunt alegeri evidente, Levinson sugereaza, de asemenea, sa incercati conservele de sardine si hamsii pe salate sau pe crostini pentru o mica gustare.

Aceasta reteta rapida si usoara de salata Edamame cu ton rosu si vina rosie poate fi aruncata rapid impreuna cu o seara inainte pentru un pranz usor cu punga maro. Jessica Levinson, RD

5. Masline negre

Maslinele negre sunt un plus aromat pentru salate, omleta si tacos, dar Joan Salge Blake, RDN, autorul cartii „Nutrition & You” si profesor asociat clinic la Universitatea din Boston sugereaza si gustarea lor. Ea creeaza o mini placa de branza cu ¼ ceasca de masline, o uncie de branza si cateva nuci. „Combo-ul este delicios de bogat in vitamina E, calciu si fibre – trei substante nutritive de care multi oameni nu reusesc decat”, spune ea.

6. Conserve de rosii

Expert in nutritie si creator Cleverful Living, Holley Grainger, MS, RD, jura pe conservele de rosii taiate cubulete. „Indiferent daca adaug o conserva la chili, o folosesc in sos de paste, fac o tigaie rapida shakshuka sau topping painea de carne, rosiile taiate cubulete sunt o modalitate simpla de a stimula nutritia retetelor mele preferate, indiferent de anotimp.”

Sigur, conservele de rosii ii ajuta pe bucatarii de acasa sa creeze o serie de mese delicioase, dar se intampla sa fie si incredibil de hranitoare. Potrivit lui Grainger, „conservele de rosii sunt o sursa excelenta de antioxidant licopen si sunt pline de o varietate de substante nutritive precum vitamina C, fibre, fier si potasiu”. Ca la toate produsele conservate, alegeti versiunile „fara sare adaugata” sau „cu continut scazut de sodiu”.

MAI MULTE DE LA SAMANTHA CASSETTY, RD

  • Cel mai bun mod de a slabi se reduce la aceste trei lucruri
  • Sfaturi nutritionale proaste dieteticienii vor sa uiti
  • Ce trebuie sa stiti despre a deveni vegan
  • Ce este mai sanatos: zahar natural, zahar de masa sau indulcitori artificiali?
  • Dieta MIND: 11 alimente de mancat pentru a va mentine creierul sanatos

Vrei mai multe sfaturi ca acestea? NBC News BETTER este obsedat de gasirea unor modalitati mai usoare, mai sanatoase si mai inteligente de a trai. Inscrieti-va la newsletter-ul nostru si urmati-ne pe Facebook, Twitter si Instagram.