Potrivit expertilor, cele mai bune mijloace de somn pentru o odihna mai buna

Saptamana aceasta este Saptamana constientizarii somnului de la Fundatia Nationala a Somnului, un mijloc de promovare si educare a oamenilor cu privire la sanatatea somnului. Saptamana constientizarii este marcata de inceputul orei de vara, cand pierdem cu totii o ora de somn.

Un somn bun este important atat pentru sanatatea noastra fizica, cat si pentru cea mentala. Potrivit Fundatiei pentru Somn, adultii cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani au nevoie in medie de sapte pana la noua ore de somn noaptea, dar peste 35 la suta din toti adultii din SUA declara ca dorm mai putin de sapte ore. Iar americanii cauta modalitati de a se ajuta sa obtina mai mult din acele ore pretioase de shuteye. Potrivit P&S Intelligence, o companie de cercetare a pietei, ajutoarele pentru somn erau o industrie de 78 miliarde dolari in 2019 si se asteapta ca acest numar sa creasca la 163 miliarde dolari pana in 2030. Daca doriti sa imbunatatiti odihna pe timp de noapte fara a recurge la medicamente, exista o multime de produse disponibile care va pot ajuta. Iata cateva dintre alegerile noastre de top.

Cele mai bune ajutoare pentru somn din 2021

1. perdele de ferestre intunecate pentru camera de baza Amazon

„Pentru a crea un mediu de somn propice, il dorim cat mai intunecat posibil si perdelele opace vor bloca lumina incalzitoare pentru persoanele care dorm cand soarele straluceste sau vara cand incepe sa devina lumina mai devreme. iar luminile orasului pot interfera, de asemenea, cu somnul “, a spus Dianne Augelli, MD, medic de somn la Weill Cornell Medicine din New York. Aceste perdele opace de la Amazon sunt 100% poliester si sunt realizate cu o tesatura tripla, menita sa blocheze lumina si sa diminueze orice zgomot intruziv din exterior. Acestea includ doua panouri cu cravate cu velcro, astfel incat sa le puteti trage inapoi atunci cand nu dormiti. Aceste perdele opace sunt, de asemenea, lavabile in masina pentru o curatare usoara.

2. Bec Philips Hue White A19 LED Smart Wireless Wireless

Nu doar lumina care vine de pe dispozitivele noastre, ci si alte lumini din camera, te pot tine treaz.

“Va sfatuiesc sa opriti luminile din casa dvs. spre sfarsitul zilei”, a spus dr. Apostolos Lekkos, fondatorul Bios Functional Medicine. “Nivelurile mai scazute de lumina va pot ajuta sa va promovati productia naturala de melatonina – hormonul somnului.”

Becurile inteligente Philips faciliteaza acest lucru. Puteti asocia becurile cu dispozitivul dvs. mobil, Amazon sau asistentul Google pentru a controla pana la 10 lumini intr-o camera. Daca doriti sa integrati mai mult de 10 becuri inteligente Philips Hue, Hue Hub controleaza pana la 50 de lumini. Utilizati asistentul vocal sau dispozitivul mobil pentru a porni si a stinge luminile sau pentru a schimba intensitatea de la luminos sau estompat la lumina noptii inainte de a va pregati pentru culcare.

3. Set piele moale PeachSkinSheets Night Sweats

Daca aveti tendinta de a incalzi noaptea, va recomandam sa investiti in racirea lenjeriei de pat. “Cu siguranta ne dorim sa fiti cool cand dormiti. Daca sunteti prea fierbinte si simtiti ca foile speciale pe care le aveti va fac prea fierbinti, atunci puteti lua in considerare un alt tip de foaie”, a spus Dr. Augelli. PeachSkinSheets sunt concepute pentru traverse calde si cunoscute mai ales pentru abilitatile lor de control al temperaturii. Lindsay France, stilist si fost tehnolog in domeniul textilelor pentru Ralph Lauren si Victoria’s Secret, ne-a spus anterior ca acestea sunt „mainile jos cele mai bune foi de toate tipurile pentru dormitoarele calde”. Aceste foi au un numar de 1500 de fire si elimina umezeala.

4. Lampa Philips SmartSleep Connected Sleep and Wake-Therapy Lamp

Philips SmartSleep, care se conecteaza la Wi-Fi de acasa, va ajuta sa va imbunatatiti calitatea somnului, ajutandu-va sa aflati despre modul in care mediul din dormitor va afecteaza odihna. Veti interactiona cu aplicatia sa proprietara SleepMapper pentru a documenta si a primi feedback cu privire la unele dintre comportamentele dvs.

„Cel mai bun remediu pentru a nu putea adormi este utilizarea unui tracker de somn care este disponibil prin multe aplicatii”, a spus Lindsey Huttner, LCSW, psihoterapeut, situat in Queens, NY. „In aplicatie veti documenta cand veti intra in pat, timpul aproximativ adormiti, cat dormiti si de cate ori v-ati trezit si cat timp. Aplicatia va „prescrie” cat de mult somn ar trebui sa va propuneti sa obtineti. ”

In plus fata de urmarirea modelelor de somn, SmartSleep functioneaza cu aplicatia sa insotitoare pentru a urmari si monitoriza temperatura dormitorului, zgomotul, lumina si umiditatea. Lumina pe care o emite este conceputa pentru a va usura din somn.

5. Ceas inteligent Fitbit Sense

Desi Fitbit este cel mai bine cunoscut pentru abilitatile sale de urmarire a exercitiilor, acesta este, de asemenea, un dispozitiv bun pentru monitorizarea somnului. www.seo-bookmarks.win



  • fall guys
  • bucataras
  • iutub
  • program pro tv
  • e licitatie
  • paintings
  • cazanele dunarii
  • dictionar roman englez
  • catena
  • difuzor aromaterapie
  • antenaplay
  • manual digital
  • salamander
  • traducere franceza romana
  • roland garros 2021
  • yahoo mail sign
  • parintele calistrat
  • pizde
  • avon
  • tiktok





Cel mai recent ceas inteligent Fitbit va poate ajuta sa urmariti si sa va intelegeti mai bine tiparele de somn. Va arata nu numai cat ati dormit, ci cat timp ati petrecut pe tot parcursul noptii in somn usor, profund si REM. Apoi ia aceste informatii si iti atribuie un scor de somn care indica cat de bun sau rau ti-a fost odihna. Augelli a spus ca astfel de dispozitive pot fi utile „daca va urmariti numarul de ore de somn si va asigurati ca dormiti adecvat si ca veti dormi cam in acelasi timp”. Fitbit Sense are, de asemenea, o alarma de trezire inteligenta menita sa va trezeasca in „stadiul optim de somn” pentru a va oferi un inceput mai bun al zilei, potrivit marcii.

6. Ochelari de blocare a luminii albastre Izipizi

Daca pur si simplu nu poti sa te desparti de ritualul tau de noapte Netflix, „ar trebui sa porti ochelari de soare care blocheaza lumina albastra in timp ce te uiti la televizor”, a sfatuit dr. Lekkos.

“Lumina albastra suprima melatonina, care este hormonul nostru natural care ajuta la somn; scaderea melatoninei va poate impiedica sa adormiti”, a adaugat Augelli. „Ceea ce doriti sa faceti in mod ideal, este sa va lasati toata munca si telefonul cu o ora inainte de culcare, in timpul rutinei de relaxare. Dar daca trebuie sa lucrati, doriti sa angajati tot ce puteti pentru a reduce cantitatea de impact va avea. Exista cateva studii mici care arata ca timpul necesar adormirii a fost redus pentru persoanele care au purtat ochelarii de blocare a luminii timp de cateva ore inainte de culcare. “

Odata cu pandemia in curs de desfasurare, se poate simti ca si cum ati petrece mai mult timp in fata unui ecran decat oricand. Ochelarii Izipizi filtreaza 40% din lumina albastra emisa de ecran, care este menita sa ajute la reducerea tensiunii asupra ochilor. Bratele ochelarilor sunt proiectate cu balamale flexibile cu arc care se adapteaza la toate formele si dimensiunile fetei, conform marcii. Acestea ofera mai multe optiuni de cadru si culoare, astfel incat sa puteti alege un stil care vi se potriveste cel mai bine.

7. LectroFan Evo White Noise Sound Machine

„Pentru unii oameni sunetul este linistitor si relaxant si ii ajuta sa ii dezactiveze pentru somn”, a spus Augelli. „Unii dintre ei vor actiona pentru a acoperi alte zgomote din mediu, astfel incat in ​​aceste cazuri poate fi util; doriti doar sa va asigurati ca nu exista nicio schimbare mare in frecventa acelui sunet. De exemplu, la televizor cand exista o reclama care este mult mai tare ”, a adaugat ea.

LectroFran Evo ofera zece sunete de ventilator cu variatii de zgomot alb, roz si maro, precum si doua sunete oceanice. Este conceput pentru a crea sunete unice si care nu se repeta, conform marcii. Puteti seta un temporizator pe dispozitiv si chiar il puteti conecta la casti sau difuzoare pentru a se potrivi preferintelor dvs. de sunet. Se mandreste cu o medie de 4,7 stele de la peste 9.000 de recenzori Amazon.

8. RhinoMed Mute Snoring Trial Pack

Potrivit lui Michael Gelb, DDS, MS, coautor al cartii „GASP !: Healthway Health – The Hidden Path to Wellness”, mai mult de jumatate dintre noi ne luptam cu respiratia prin nas. Aceasta lupta are ca rezultat adesea sforaitul. Si chiar daca faceti parte din jumatate care nu are probleme cu respiratia noaptea, exista sanse mari ca problemele partenerului dvs. sa va afecteze calitatea somnului. Acesta este momentul in care un dispozitiv Mute Snoring poate fi util.

Tinand deschise caile respiratorii nazale ca un stent, Mute ajuta sforaitoarele zgomotoase si respiratiile nazale sarace prin cresterea fluxului de aer in nas. Puteti regla individual dispozitivul pentru fiecare nara, astfel incat sa fie confortabil in timp ce dormiti. Si testele pentru utilizatori sunt promitatoare: 75% dintre oameni au raportat mai putin sau mult mai putin sforait in timp ce folosesc Mute.

9. Calm

Daca stresul sau anxietatea va mentin treaz noaptea, va recomandam sa descarcati aplicatia populara Calm. Calm ofera o selectie larga de povesti si meditatii menite sa te ajute sa adormi mai repede. Poti adormi cu vocile unora dintre vedetele tale preferate, precum Matthew McConaughey, Mandy Moore si Harry Styles. Peste un milion de utilizatori Apple au acordat aplicatiei o medie de 4,8 stele si este clasata pe locul 3 pentru sanatate si fitness.

Mai multe ghid de somn si wellness de la BESTTER

  • Cele mai bune 9 perne pentru fiecare tip de dormit 2020
  • Cum sa adormi mai repede, potrivit medicilor din somn
  • De ce lipsa somnului ne costa miliarde de dolari
  • 8 greseli de somn pe care le poti remedia diseara

Vrei mai multe sfaturi ca acestea? NBC News BETTER este obsedat de gasirea unor modalitati mai usoare, mai sanatoase si mai inteligente de a trai. Inscrieti-va la newsletter-ul nostru si urmati-ne pe Facebook, Twitter si Instagram.