Recenzie de Matt S.

Unde dracu este Lady Sun, Koei Tecmo? Sau Oichi, Meruru, Casty de la Ar Nosurge, Firis, una dintre fetele de la Blue Reflection si vreun numar din celelalte personaje preferate? Acest joc este groaznic!

Glumesc, desigur. Warriors All-Stars are de fapt un rol stelar si sunt fericit sa spun in avans ca este jocul meu preferat de Razboinici care a fost produs vreodata. Este rar ca Koei Tecmo sa produca un joc care nu-mi place si, in general, imi plac jocurile in mare parte pentru ca ador personajele. realinfonetwork2.theglensecret.com Asadar, ideea de a reuni eroi din toate IP-urile companiei intr-un singur gigant mash-up a fost intotdeauna sa ma atraga la un nivel foarte profund. Chiar daca lasam deoparte numeroasele jocuri licentiate pe care Koei lucreaza, ale caror personaje nu erau in mod clar disponibile (deci, nu exista Arslan sau Guts de la Berserk, din pacate), este un testament al profunzimii pure a IP-ului Koei pe care o lista este aproape de 30 se simte subtire. Dar ceea ce exista este incantator, la toate nivelurile.

Warriors All-Stars reuneste personaje din urmatoarele francize: Dynasty Warriors, Samurai Warriors, Toukiden, Dead or Alive, Deception, Atelier, Nioh, precum si cateva incidente care nu au fost localizate in engleza (Koei ruleaza unele jocuri populare de intalniri din Japonia pentru doamnele pe care inca nu le-a fost potrivit sa le localizeze) sau sunt cu adevarat obscure acum – Opoona si Nobunyaga fac o aparitie, de exemplu. blogfreely.net Dupa cum probabil puteti presupune, avand in vedere ca legaturile dintre aceste francize sunt aproape inexistente, complotul care a fost construit in Warriors All-Stars pentru a explica modul in care sunt toate impreuna este o prostie totala; practic sunt toti chemati intr-o lume fantezista pentru a ajuta un nobil cu fata de vulpe sa ia tronul si sa lupte cu altii care au aceeasi idee si propria echipa de eroi.

Dar, desi este un nonsens, modul in care fiecare batalie majora se concentreaza pe unul sau doua personaje diferite ii permite lui Koei sa isi evidentieze personalitatile si asta este tot ceea ce este cu adevarat important. Pentru personajele din francizele care au avut anterior un backstory minim, aceasta a fost o oportunitate de a intelege mai bine acestea. Marie Rose si Honoka de la Dead sau Alive 5, de exemplu, au venit ca adaugari la lista abia dupa lansarea initiala a jocului initial, si astfel au avut un rol minim in complotul mai larg ca urmare. reallifeinfo7.over-blog.com Rolul lor in Dead or Alive Xtreme 3 in urma caruia a fost pur si simplu sa arati superbe in timp ce-si purtau bikini. Este pentru prima data cand oricare dintre personaje a avut un rol esential intr-un complot real, si am apreciat destul de mult acest lucru. Mi-a placut, de asemenea, ocazia de a cunoaste pentru prima data unele dintre personajele din francizele din Japonia doar Koei. Darius de la Harukanaru Toki no Naka de, mai ales, este un personaj pe care l-am gasit imediat interesant. www.bioguiden.se Si dintre celelalte personaje, ei bine, ii iubesc pe cei mai multi, asa ca o alta ocazie de a-ti bate capul cu Arnice sau Sophie, in timp ce ii ascultam vorbind in personaj, a fost foarte binevenita.

Warriors All-Stars, ca o scrisoare de dragoste pentru fanii a tot ceea ce Koei Tecmo, este, de asemenea, destul de incantator in micile referinte pe care le arunca pe parcurs pentru cei mai dedicati fani. Oricine a jucat suficiente jocuri Atelier, de exemplu, stie ca personajele au un obicei ciudat (si complet neexplicat) de a spune „taru!” (butoi!) de fiecare data cand vad un butoi. Cu cativa ani in urma, vorbeam de fapt cu producatorul seriei despre asta si, da, Gust, dezvoltatorul seriei Atelier, este destul de constient de faptul ca oamenii asteapta cu nerabdare sa vada cum fiecare personaj exclama „taru!” cand observa un butoi. gierrerixl.doodlekit.com

Deci in Warriors All-Stars, in centrul principal dintre batalii, exista, desigur, un butoi doar acolo. Si fiecare personaj are un mod diferit de a spune „taru!”. Nobunyaga o spune cu un asemenea dispret complet, care ar suna sinistru daca ar fi Nobunaga Oda, si nu o pisica draguta cu vocea lui Nobunaga. Intr-adevar, Marie Rose este atat de draguta si Koei, va rog, pentru dragostea lui Dumnezeu sa-i ofere conducerea in jocul ei urmator. postheaven.net Totusi, cel mai amuzant este William din Nioh. Good ol ‘Bill vorbeste de fapt limba engleza intr-o lume in care toate celelalte personaje vorbesc japoneza. Acest lucru este in conformitate cu personajul sau de la Nioh insusi. Dar cand vede un butoi, izbucneste cel mai ridicol „taru”, cu accentul sau irlandez gros. writeablog.net Da, prostiile astea de baril suna ca un lucru minuscul, mic, prost,

Acesta este un serviciu de fani in cel mai bun sens posibil. Nici macar nu ma voi preface ca acest joc va atrage persoane din afara credinciosilor Koei. Chiar nu va fi. Acei oameni ar putea alege orice alt joc Warriors si sa se bucure de el mult mai mult, deoarece contextul va avea mai mult sens. milorpgu933.bcz.com Nu trebuie sa-ti pese cine sunt personajele dintr-un joc Samurai Warriors, pentru ca actiunea si istoria in sine se concentreaza. Insa Warriors All-Stars este tot despre personaje. Daca nu stiti ce este o Laegrinna sau Arnice, atunci nu veti avea grija ca acestia sa fie lasati pe Lu Bu un moment inainte de a avea o aventura hotspring cu Marie Rose urmatoarea (oh da, eu ” Am avut acest vis), si apoi urmarind un Plachta si Mitsunari Ishida sa joace volei pe plaja la scurt timp dupa. De asemenea, nu va conta ca dupa lupte castigi aceleasi resurse pe care le aduni in jocuri precum Trinity: Souls of Zill ‘Oll sau Ninja Gaiden. www.bausch.co.jp Pur si simplu nu o sa conteze pentru tine. Dar aceasta contopire a lumilor este incantatoare pentru aceia dintre noi caream cheltuit sume nefaste de bani si timp cufundandu-ne in lumile Koei in trecut si s-a facut cu un astfel de ochi pentru detalii incat intr-adevar obtineti un sentiment bogat de genul de companie pe care Koei l-a construit intr-unul dintre cei mai importanti dezvoltatori japonezi. / editori acolo.

Singurele companii care chiar sunt comparabile, in ceea ce priveste valoarea bruta pe care francizele lor o detin fanilor, sunt Square Enix (care din anumite motive refuza sa faca aceste cross-over) si Nintendo. vin.gl Warriors All-Stars este in fiecare moment pentru Koei si fanii sai, ceea ce Smash Bros. este pentru Nintendo.

Si de aceea am fost surprins la inceput ca lista este de fapt usoara in comparatie cu alte jocuri Warriors. Pana in ziua de astazi, inca mai dezvaluiesc un personaj mai vechi, dar similar, in Warriors Orochi 3, care avea un flux aproape de nesfarsit de personaje. onlinelifemagazine5.tearosediner.net Si chiar, intr-adevaram vrut sa-i fac echipa pe Lady Sun cu Marie Rose si Meruru cand am auzit pentru prima data ca Warriors All-Stars era in dezvoltare. Vai, nu a fost asa. Dar acel moment foarte scurt de dezamagire a disparut rapid, pentru ca mi-am dat seama ca in Warriors All-Stars personajul are vreodata un stil de lupta foarte distinct, in timp ce in Razboinicii Orochi 3, in general, toate s-au comportat similar. In ceea ce priveste setarile cu dificultati mai mari, este important sa intelegem efectiv modul in care fiecare personaj inlatura combinatii si apoi sa optimizam acele modele de atac. pbase.com Jocurile Razboinicilor sunt intotdeauna considerate „maestrii de butoane”, dar sfid pe oricine sa incerce sa foloseasca aceleasi prese de buton cu William-ul greoi, incet, pe care l-ai folosi pentru agila Marie Rose sau pentru Nobunyaga, orientata spre gama. Doar ca nu se poate face.

Exista personaje care sunt ceea ce ati numi „suprasolicitat”. Plachta este un demon in lupta, de exemplu, si cu siguranta am gasit jocul fundamental mai usor cu ea. greeninfoworks8.fotosdefrases.com Dar asta este frumusetea jocului de a nu avea un focus multiplayer – echilibrul intre personaje nu conteaza. Important este ca daca joci bine si poti trece prin joc cu orice personaj, si cu siguranta am gasit provocarea de a stapani unele dintre personajele mai putin eficiente. Ceea ce impartasesc cu totii este super-atacuri distractive vizual si multa personalitate in jocurile lor, pe masura ce luptele progreseaza.

Ceea ce este ceva mai dezamagitor este personalizarea limitata a caracterelor. israelepxn73536.carrd.co Provenind de la Spirit of Sanada, care a fost aproape un JRPG in modul in care ati putea dezvolta personaje, personalizarea in Razboinicii All-Stars nu se extinde de departe echiparea „cartilor” care sunt acordate la sfarsitul luptelor si poate imbunatati diverse statistici si abilitati ale fiecare personaj Exista o strategie in ceea ce priveste cat de limitate pot fi aceste carti. Exista o multime de optiuni diferite de pornire, dar exista doar o camera pe un card pentru putini dintre ei. Deci trebuie sa fii intr-adevar strategic cu privire la modul in care le imbini intre batalii pentru a le alimenta. Dar atunci, acesta este un sistem pe care l-am vazut acum intr-o multime de jocuri Warriors si asta este ceva de care m-am saturat, ca fan greu al genului. digitallovelist0.wpsuo.com

Ce este mai interesant este modul in care poti lua patru aliati in lupta cu tine. In cea mai mare parte vor lupta pe propria lor vointa, dar puteti apela si la ei sa efectueze super atacuri sau, in mod alternativ, sa se asocieze scurt cu dvs. pentru a dezlantui combosuri devastatoare asupra inamicilor. Fiecare personaj are propria versiune de suport, iar amestecarea si potrivirea unei echipe optime, iar apoi sa intelegeti cum sa folositi cel mai bine aceste abilitati este o curba de invatare distractiva. biglessonpoint7.yousher.com

La fel ca in toate jocurile Warriors, inamicii de baza sunt distragerile, pana la punctul in care iti vei petrece cea mai mare parte a timpului ignorandu-le cu totul. Eroii dusmani sunt cu mult mai duri si va trebui sa folositi bine toate resursele pe care le aveti la dispozitie pentru a le implini. In plus, campurile de lupta au „baze” pe care trebuie sa le captezi invingand un anumit numar de dusmani, astfel incat apare „comandantul”. Doar-l si baza se schimba in partea ta. articlescad.com Aceste baze au o varietate de efecte, dar trebuie spus ca sunt minore si tind sa fie locatii importante mai mult pentru ca acolo sunt misiunile si inamicii sefi decat sa existe un impuls strategic pentru capturarea lor. Unii pot considera ca fluxul de niveluri este prea simplu, mai ales in comparatie cu aprecierile cu Arslan sau sub-seria Empires, dar sunt bine cu asta,

Warriors All-Stars este un joc superb. Dusmanii insisi sunt incantatori, fiind smulsi din diferitele francize. A cumpara punisul in forma de jeleu din seria Atelier a fost intotdeauna o incantare. worldinfosite9.huicopper.com Acum o faci la scara de masa. Soldatii de jucarii dragute, dar inca sinistre, din jocurile Noptile de Azur, sunt un alt punct culminant. Nivelurile sunt preluate si din francize; o vei lupta pe plaja lui Zach din Dead or Alive cu un moment inainte de a invada un castel direct de la Nioh urmatorul. Modelele la nivel sunt, din nou, nimic pe care nu l-am vazut deja in jocurile Razboinicului, dar a vedea cele concepute imbracate ca serviciu de fani pentru persoanele care au jucat jocurile pe care sunt bazate este un fior. dantegktf663.wordpress.com

Warriors All-Stars este o incantare. Este explicit o scrisoare de dragoste catre credinciosii Koei Tecmo si nu se preface ca este altfel. Aceasta inseamna ca este pentru toata lumea? Nu. Nici macar aproape. wayloneira302.theburnward.com Nu am jucat un joc Warriors care sa presupuna cunoasterea materialului de baza din care vine jocul de ceva timp. Dar asta va fi intotdeauna cazul, iar fanii carora le este conceput acest joc vor sti la ce au nevoie. Asadar, adevarata intrebare este daca fanii Koei Tecmo si-ar dori un joc Razboinic – cea mai durabila abordare a designului jocului, care atrage personaje indragite din aproape toate francizele preferate?

Raspunsul la acest lucru este: „Bineinteles ca o vor face”.

– Matt S.

Redactor-sef