5g l Carbohidrati 32g ● 2 ardei (orice culoare), desamantati si taiati in bucati de aproximativ 2cm ● 1

Dovlecei medii, taiati si taiati in bucati de aproximativ 2cm

● 1 ceapa rosie mare, curatata si taiata in 12 pene

● 2 linguri de ulei de masline

● 12 rosii cherry, injumatatite

● ½ lingurita fulgi de ardei iute zdrobiti

● 50g paste fainoase uscate, mazare, linte sau grau integral

● 50g frunze tinere de spanac

● 125g perle de mozzarella, injumatatite

Preincalziti cuptorul la 200c / ventilator 180c / gaz 6. Asezati ardeii, dovlecelul si ceapa pe o tava mare de copt. Stropiti cu uleiul, condimentati, aruncati impreuna si prajiti timp de 20 de minute.

Scoateti din cuptor si intoarceti toate legumele. Adaugati rosiile si presarati fulgii de ardei iute. Gatiti inca 10 minute sau pana se rumeneste usor. Aduceti o cratita cu apa la fiert.

Adaugati pastele si amestecati. Reveniti la fierbere si gatiti timp de 10-12 minute, amestecand ocazional. Se scurge si se intoarce in tigaie.

Adaugati spanacul, legumele prajite si mozzarella, aruncati si adaugati mai mult piper. Gatiti timp de 1 minut, amestecand pana cand mozzarella incepe sa se topeasca si spanacul se ofileste.

SFATUL GATITORULUI

Reduceti zaharurile eliberate la consumul de paste cu pana la jumatate, cu metoda de gatit-racit-gatit. Gatiti ca de obicei apoi puneti la frigider 12 ore. La reincalzire, o parte din amidonul simplu din paste se transforma in amidon rezistent nedigestibil.

5: 2 ZILE NON-RAPIDE

Presarati 25g nuci de pin prajite sau nuci si parmezan ras peste paste si serviti cu o salata mare, amestecata. Pentru o sos de salata, amestecati 1 lingurita de mustar Dijon, 1 lingura de otet balsamic si 5 linguri de ulei de masline extravirgin, sare si piper negru macinat.

Burger clasic cu chipsuri de telina 

Adaugarea morcovului ras la burgeri ii face mai suculenti si mareste continutul de fibre. www.bookmarkingvictor.win



  • mustang
  • program pro cinema
  • vreme iasi
  • de banat
  • elena marin
  • foodpanda
  • codul muncii
  • bubbles shooter
  • emag black friday 2020
  • argesul
  • playstation 5
  • takeaway
  • primaria cluj
  • unicredit online
  • leonardo dicaprio
  • autoscout de
  • kinderpedia
  • luceafarul
  • android 1
  • tom cruise





Si cu aceasta reteta cu continut scazut de carbohidrati, veti reusi sa va mancati chipsurile. Serviti tortele cu o salata mare mixta.

Adaugarea morcovului ras la burgeri ii face mai suculenti si mareste continutul de fibre

 Serveste 4 persoane

Per portie: Cals 259 l Proteine ​​24g l Grasimi 13. 5g l Fibre 8g l Carbohidrati 6g

● ½ ceapa medie, curatata si rasa grosiera sau tocata foarte marunt

● 1 catel de usturoi, curatat si ras fin

● 100g morcov (aproximativ 1 mediu), taiat si ras fin

● 400g carne tocata de vita slaba (aproximativ 10 bucati de grasime)

● ½ lingurita sare de mare in fulgi

● ½ lingurita ierburi amestecate uscate

Pentru chipsurile de telina

● 750g telina, decojita (aproximativ 600g greutate decojita)

● 1 lingura ulei de masline sau rapita

Preincalziti cuptorul la 220c / ventilator 200c / gaz 7. Pentru a face aschii de telina, taiati cu atentie telina in felii de aproximativ 1,5 cm si apoi in aschii.

Puneti-le intr-un castron cu ulei, cateva varfuri de sare de mare si o multime de piper negru proaspat macinat.

Aruncati bine impreuna. Se imprastie peste o tava de copt si se coace timp de 20 de minute. Intoarceti aschii si reveniti la cuptor pentru inca 5-10 minute, sau pana cand sunt fragede si usor rumenite.

Intre timp, faceti burgerii. Puneti ceapa, usturoiul, morcovul, tocatul, sarea si ierburile amestecate uscate intr-un castron, condimentati cu mult piper negru macinat si combinati bine cu mainile.

Imparte amestecul in 4 bile si aplatizeaza-le in hamburgeri. Faceti-le putin mai largi decat credeti ca ar trebui sa fie, deoarece se vor micsora in timp ce gatesc.

Asezati o tigaie mare antiaderenta la foc mediu si gatiti hamburgerii fara grasime suplimentara timp de 10 minute sau pana se rumenesc usor si se fierb, rasucindu-se ocazional.

Apasati burgerii din cand in cand cu o spatula, astfel incat sa gateasca uniform.

Impartiti chipsurile intre patru farfurii incalzite si serviti alaturi de un burger.

5: 2 ZILE NON-RAPIDE

Puneti burgerii cu felii de branza albastra si trageti sub gratar pentru a se topi partial.