7 pasi spre succes: sablon de foaie de parcurs si fisa de lucru pentru stabilirea obiectivelor

Considera ca obiectivele SMART sunt coplesitoare? Te temi de procesul de stabilire a obiectivelor? Nu esti singur.

Stim cu totii ca stabilirea obiectivelor nu este atat de usoara precum scrierea sau vizualizarea a ceea ce iti doresti si atragerea lui in viata ta. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu luam in serios stabilirea obiectivelor.

Astazi, permiteti-mi sa va faceti usor si simplu sa va stabiliti obiective si sa creati o foaie de parcurs spre succes. tysonmazt614.yousher.com Acest proces de foaie de parcurs functioneaza pentru orice obiectiv – inclusiv sanatate, fitness, finante, afaceri, intalniri, relatii, invatare si alte obiective de dezvoltare personala.

Iata problema: succesul poate deveni cu usurinta un joc de comparatie murdar. Cand vizati succesul fara o foaie de parcurs, nu faceti niciodata progrese suficiente si devin o sursa cronica de stres coplesitor.

Succesul poate fi distractiv atunci cand il definiti si il obtineti in conditii proprii. mrlessontime9.bearsfanteamshop.com

De aceea, crearea unei foi de parcurs de succes nu numai ca va va ajuta sa va lamuriti, dar va va arata si cat de departe ati ajuns. In acest fel, vei fi inspirat sa progresezi si vei fi inca recunoscator pentru cresterea ta.

Iata o metoda pas cu pas pentru a crea foaia de parcurs de succes pentru orice obiectiv dorit. Cel mai bine este sa creati o foaie de parcurs separata pentru fiecare obiectiv, obicei sau zona de viata. fernandohvqg425.jigsy.com In final, va voi oferi un exemplu pentru a va ajuta in continuare sa va creati o foaie de parcurs.

Pasul 1: Definiti imaginea mare

Aceasta este misiunea si viziunea obiectivului tau. Accesati detalii despre rezultatul final pe care doriti sa il obtineti si asigurati-va ca includeti un motiv convingator pentru a merge in aceasta calatorie.

Detaliile ar trebui sa fie tangibile si motivul ar trebui sa aprinda un incendiu in timp ce il cititi. livecoachlab2.wordpress.com

Obiectivele noastre provin adesea din lucruri pe care nu le dorim. Asadar, un alt lucru pe care il puteti face este sa definiti rezultatul nedorit pe care il veti obtine daca nu urmati.

Pasul 2: Definiti sfarsitul foii de parcurs

Nimic nu misca oamenii ca un termen. Asadar, pentru a face progrese consecvente, puneti capat foii de parcurs. greeninfoworks8.fotosdefrases.com Ar putea fi in ani, luni, saptamani sau chiar zile. Odata ce foaia de parcurs se incheie, puteti oricand sa o creati pentru a continua progresul.

Sfat: daca sunteti nou in stabilirea obiectivelor intr-o anumita zona, mentineti termenul scurt pentru ca tot experimentati.

La sfarsitul foii de parcurs, definiti 3 rezultate specifice dorite:

  • Rezultat provocator: Rezultatul dorit
  • Rezultat ambitios: intindeti-va mintea si faceti rezultatul mult mai mare
  • Rezultat mic: Cele mai mici criterii de succes

Dupa ce definiti rezultatele, detasati-le de toate. blogfreely.net Scopul definirii rezultatelor este de a avea o directie. Asa ca pregateste-te pentru esec si nu te paraliza la esec, deoarece te poti bucura de cresterea ta si poti scoate lectii valoroase chiar daca esuezi.

Pasul 3: Definiti etapele, realizarile si recompensele

Exista 2 tipuri de repere sau realizari si doriti sa definiti ambele tipuri:

  • Pe baza rezultatelor (sub influenta dvs., dar nu in controlul dvs. mrlifetalk4.theburnward.com )
  • Bazat pe comportament (in controlul tau)

Comportamentul este in mare parte sub controlul dvs., in timp ce prea multi factori care nu sunt sub controlul dvs. pot influenta rezultatul, astfel incat ii vom tine separat.

Numarul de repere sau realizari pe care doriti sa le definiti depinde de dvs. jaidenijkw.bloggersdelight.dk Ca ghid, incercati sa nu le pastrati prea frecvente sau prea rare.

Pentru a-ti sarbatori progresul, stabileste recompense pe baza a ceea ce iti place cu adevarat sa faci si a ceea ce este in concordanta cu obiectivele tale. Impartiti aceste recompense dupa cum doriti la atingerea reperelor sau realizarilor.

Pasul 4: Definiti procesul

Definiti actiunile pe care trebuie sa le intreprindeti pentru a atinge rezultatul dorit. trentonawgq166.sitey.me Daca nu sunteti sigur de proces, puteti cerceta sau intreba persoanele care au atins obiectivele pe care doriti sa le atingeti.

De asemenea, definiti persoana in care trebuie sa deveniti pentru a obtine ceea ce doriti. Apoi, identificati-va cu genul de persoana care a ajuns deja la rezultatul dorit si lasati drumul convingerilor limitante care va retin.

Pasul 5: Definiti obstacolele

Brainstorm fiecare obstacol la care va puteti gandi si enumerati-le. bioimagingcore.be Intentia este de a se pregati mental (sau fizic) pentru ei.

Chiar si atunci cand definiti tot ce va puteti gandi, cel mai probabil veti intalni obstacole surprinzatoare. Este in regula! Aceasta face parte din proces si veti primi feedback la care va puteti reflecta la pasul 7.

Sfat: toate obstacolele sunt o oportunitate de crestere, deci nu va descurajati cand le vedeti. reallessondirect5.theburnward.com Acceptati-le. Ii iubesc. Utilizati-le.

Pasul 6: Urmariti actiunile dvs. uberant.com

Definiti modul in care veti urmari actiunile zilnice sau obisnuite pe care le-ati definit la pasul 4. Pentru a urmari, puteti utiliza stiloul si hartia veche bune sau orice aplicatie fantezista va place.

Pentru a va usura, puteti:

  • Setati mementouri
  • Pune-l in calendar
  • Puneti-o in lista de verificare a succesului zilnic
  • Angajeaza-te cu altii sau alatura-te unei comunitati (pentru responsabilitate)
  • Faceti pasii minusculi (daca necesita multa putere de vointa)
  • Setati mize pentru a nu face pasii inainte (daca luptati cu angajament)

De asemenea, puteti alege oricare dintre cei mai buni planificatori pentru a va urmari actiunile si a le examina. Acest lucru ma aduce la urmatorul pas . zenwriting.net ..

Pasul 7: Faceti o revizuire regulata

Revizuirea poate avea loc zilnic, saptamanal, lunar sau anual. Scopul acestei analize este de a identifica ce functioneaza, ce nu functioneaza si ce poti face mai bine. pl.grepolis.com Modificati etapele, actiunile urmatoare sau rezultatele dorite, dupa cum este necesar.

Acesta este momentul in care veti reveni la foaia de parcurs, acordati-va recompense pentru reperele atinse si vedeti imaginea cea mare, astfel incat sa nu va pierdeti in drama vietii.

Ca si urmarirea, puteti utiliza o aplicatie de luare de note sau un stilou si hartie vechi bune pentru recenzie. Dar asigurati-va ca le salvati si le inregistrati intr-un singur loc, astfel incat sa puteti privi intotdeauna inapoi. www.ulule.com

Asta e tot. Clatiti si repetati pentru fiecare zona de focalizare din viata voastra. Iata un exemplu pentru a va face o idee mai buna despre modul in care va puteti crea propria foaie de parcurs de succes:

Exemplu: Foaie de parcurs pentru pierderea in greutate

Amy s-a saturat sa incerce planurile de dieta si sa parcurga kilometri pe o banda de alergare. Chiar vrea sa slabeasca, dar nu poate face ca acele kilograme sa scada chiar si dupa ce a incercat atat de mult!

Iata cum ar fi gandit sa-si proiecteze harta rutiera de succes:

Pasul 1: Definiti imaginea mare

Ea scrie „Vreau sa par subtire si sa ma simt bine in corpul meu. www.instructables.com Vreau sa revin la corpul pe care l-am avut. Cand ma privesc in oglinda, vreau sa vad un zambet pe fata si sa ma simt increzator in mintea mea. Daca nu urmaresc, voi ramane nesanatoasa si voi arata gras, ceea ce va duce la o imbatranire mai rapida si incredere scazuta. Nu vreau absolut asta, si de aceea voi face asta. manuelhfrm797.creatorlink.net

Pasul 2: Definiti sfarsitul foii de parcurs

Realizeaza o foaie de parcurs de 3 luni, care este o cronologie buna pentru a face progrese, pentru a masura rezultatele si pentru a pivota dupa necesitati. Vrea sa slabeasca sanatos si permanent, nu in mod viguros si temporar, asa ca isi defineste rezultatele dorite:

  • Rezultat provocator: Pierdeti 15 kilograme pana la sfarsitul a 3 luni in timp ce va bucurati de proces
  • Rezultat ambitios: Pierdeti 30 de kilograme pana la sfarsitul a 3 luni, in timp ce va bucurati de proces
  • Rezultat mic: Pierdeti 5 kilograme pana la sfarsitul a 3 luni, in timp ce va bucurati de proces

Ea isi da seama ca rezultatele sunt doar directii. Chiar daca nu reuseste, tot ar fi devenit mult mai sanatos si in forma.

Pasul 3: Definiti etapele, realizarile si recompensele

Ea isi defineste reperele (cu recompense intre paranteze):

Repere bazate pe rezultate:

  • A pierdut 1 kilogram (obtineti o carte care ma va ajuta sa slabesc si sa fiu mai sanatos)
  • A pierdut 3 kilograme (obtineti pantofi noi de alergare)
  • A pierdut 5 kilograme (vizionati un film)
  • A pierdut 10 kilograme (plecati intr-o calatorie)
  • A pierdut 15 kilograme (obtineti haine noi de antrenament)
  • A pierdut 20 de kilograme (primiti un masaj)
  • A pierdut 25 de kilograme (obtineti o rochie noua)
  • A pierdut 30 de lire sterline (faceti clic pe o fotografie si partajati-o!)

Realizari bazate pe comportament:

  • A inceput ridicarea greutatilor
  • Lucrat de 5 ori pe saptamana
  • Nu iesiti mai mult de o data pe saptamana
  • Pofta de pofta
  • Am inceput sa-mi urmaresc mesele
  • A creat un deficit de 500 de calorii

Pasul 4: Definiti procesul

Ea defineste actiunile pe care trebuie sa le faca:

  • Fugi in natura (nu pe o banda de alergare, pentru ca nu-i place)
  • Ridica greutati
  • Stai activ
  • Mananca sanatos
  • Mancati o cantitate adecvata
  • Urmareste si tine o evidenta a meselor si antrenamentului meu
  • Invata sa-mi gatesc mesele care sunt sanatoase si gustoase, asa ca pot evita poftele
  • Pregatiti in prealabil mese sau gustari sanatoase
  • Spune „nu” pentru a manca in mod regulat
  • Cititi sau aflati mai multe, asa ca pot fi mai inteligent in ceea ce priveste pierderea in greutate
  • Inconjoara-ma de oameni intr-o calatorie similara

De asemenea, ea defineste tipul de persoana in care trebuie sa devina – „Sunt o persoana sanatoasa care mananca sanatos pentru ca vreau. milorpgu933.bcz.com Imi place sa lucrez si sa am grija de mine si de familia mea. ” Transformarea poate dura ceva timp, dar in cele din urma se intampla cand te indragostesti de proces. ”

Ea adauga convingerile limitante care o tin in spate – „Trebuie sa incetez sa cred ca nu pot slabi sau ca sunt lenes sau ca sunt o persoana care mananca ca o persoana grasa. Pot si voi pierde in greutate. greenloveclub0.yousher.com

Pasul 5: Definiti obstacolele

Ea prezinta toate obstacolele la care se poate gandi (cu un plan de pregatire intre paranteze):

  • Pierderea motivatiei sau a vointei (intreprinde actiuni minuscule si construieste obiceiuri mai mici)
  • Te simti lenes sau obosit (odihneste-te, dormi, mananca mai sanatos)
  • Obtinerea poftelor (indepartati indicatorul – nu le aduceti acasa, faceti mesele mai gustoase, inlocuiti cu alternative mai sanatoase, stabiliti reguli specifice, dezvoltati duritatea mentala)
  • Iti este foame (bea mai multa apa, consuma mai multe proteine ​​si alimente fibroase, mananca intr-o fereastra mai mica de mancare, foloseste ustensile mai mici)
  • Prietenii care invita sa manance sau lucratorii de la birou care ofera gustari (spuneti-le din timp, invatati sa spuna nu, gasiti optiuni mai sanatoase in timp ce mancati afara, mancati portii mai mici)
  • Evenimente de viata neasteptate (faceti tot posibilul, uitati de restul)
  • Sa te ocupi prea mult (sa acorde prioritate, sa delegi, sa stergi sarcini, sa nu mai faci o activitate zilnica, sa faci antrenamente mai mici, sa angajezi un bucatar sau sa te abonezi la un serviciu)
  • Nu reusesti sa slabesti chiar si dupa ce faci actiunile corecte (angajezi un nutritionist sau un antrenor personal, inveti sau citesti mai multe, urmaresti mai precis, schimbi dieta sau antrenamentul)

Pasul 6: Urmariti-va actiunile

Se descarca si incepe sa foloseasca o aplicatie de urmarire a caloriilor si o aplicatie de antrenament pentru a-si urmari mancarea si exercitiile fizice.

Ea blocheaza timpul din calendarul sau pentru a acorda prioritate pregatirii meselor si antrenamentului.

Ea se alatura unei comunitati online de oameni care pierd in greutate si raporteaza castigurile.

In plus, ea stabileste miza sau face obiceiul mai mic atunci cand se lupta sa ia masuri. livecoachlab2.wordpress.com

Pasul 7: Faceti o recenzie regulata

Ea isi examineaza aportul alimentar in fiecare zi si face o recenzie saptamanala unde vede imaginea de ansamblu.

Ea afla daca este pe drumul cel bun masurand rezultatele si actiunile. De asemenea, ea face cateva schimbari in obiceiurile sale (cum ar fi sa-si schimbe antrenamentul de seara pana dimineata, astfel incat sa se asigure ca se va finaliza). De asemenea, recunoaste ca poate face mai bine pentru a nu aduce alimente nesanatoase acasa, astfel incat sa le poata evita. Pentru asta, planuieste sa mearga la cumparaturi alimentare cand va fi plina.

De asemenea, isi editeaza reperele, realizarile, actiunile urmatoare sau recompense, dupa caz.

La sfarsitul a 3 luni, este o alta persoana. A invatat multe si este pregatita sa creeze o alta foaie de parcurs de succes. Apoi, intr-o zi, zambeste in timp ce se incadreaza perfect in rochia ei preferata.

Acum este randul tau sa creezi harta rutiera spre succes

FAQ

Cum creezi o foaie de parcurs pentru succes?

Dupa cum subliniez in articol, puteti aplica aceiasi sapte pasi pentru a crea foaia de parcurs pentru succesul in orice domeniu al vietii. Acesti pasi sunt:

1. Definiti imaginea mare



2. Definiti sfarsitul foii de parcurs



3. Definiti reperele, realizarile si recompensele



4. Definiti procesul



5. Definiti obstacolele



6.



Urmati- va actiunile 7. Faceti o recenzie regulata

Published
Categorized as Buzau