Faceti totul bine, dar nu pierdeti in greutate? Acesta poate fi motivul.

Derulati inapoi trei luni si jumatate pana in ianuarie. Te-ai trezit, simtind efectele secundare ale sarbatorii de aseara si te-ai hotarat sa faci o schimbare in noul an. Scopul? A pierde in greutate. Inainte pana astazi. Ati taiat mancarea rapida, v-ati renovat dieta si v-ati angajat intr-o rutina de exercitii. Dar numerele de pe scara nu au cedat deloc. Ce da?

Voi fi primul care va va spune ca am fost acolo. In cea mai mare parte a vietii mele tinere de adult, am cantarit putin sub media pentru varsta si inaltimea mea. Apoi, cand am implinit 25 de ani, am inceput sa iau un medicament pentru anxietate, care a catapultat balanta in sus cu 45 de kilograme – in ciuda faptului ca nu mi-am schimbat dieta sau rutina de exercitii. Desi cu siguranta am fost dur cu mine in ultimele opt luni de la cresterea in greutate, mi-am luat sarcina sa-mi reinscriu calitatea de membru la sala, sa ma inscriu la ClassPass pentru a-mi oferi o varietate si a face alegeri alimentare mai constiente.

In primele cateva luni, am vazut cateva lire sterline, dar in ultimele patru luni am vazut aproape nimic. Faptul ca nu am vazut aceste cifre in continua scadere, in ciuda sentimentului ca mi-am sacrificat mancarea preferata si timp liber pentru a ma inregistra ore la sala, a fost cu siguranta descurajant. Atat de mult incat am devenit mai putin motivat de urmarirea mea, aproape dorind sa arunc prosopul. Ce rost avea sa pun ore intregi de munca de mai multe ori pe saptamana daca nu aveam nimic de aratat pentru asta?

Stiu ca nu sunt singur in ciclul nesfarsit de munca grea, lipsa de rezultate, descurajare si frustrare. Pentru a ajunge la fund, am consultat-o ​​pe Bonnie Taub-Dix, RDN, creatorul BetterThanDieting.com si autorul „Cititi-l inainte de a-l manca – ducandu-va de la eticheta la masa”, despre greselile pe care oamenii le impiedica pierderea in greutate progres. Pregateste-te pentru o verificare a realitatii – si un oftat de usurare.

Greseala de pierdere in greutate # 1: nu mananci suficient

Stiind ca consumul de prea multe calorii a dus probabil la cresterea in greutate nedorita, poate parea o idee buna sa reduceti – a fost acolo, a facut asta – dar ar trebui sa va ganditi din nou. „Dietele cu continut scazut de calorii pot crea o scadere rapida in greutate initiala, dar atunci cand foamea, plictiseala sau circumstantele vietii se impiedica, aceste planuri nerealiste pot deveni prea greu de respectat”, spune Taub-Dix. „Acest lucru ar putea duce la acel ciclu familiar de dieta / exces de mancare, determinand pe cineva sa se simta rau despre sine pentru ca nu reuseste, in loc sa fie propria lor majoreta pentru a-i ajuta sa-si realizeze dorinta de a arata si a se simti cat mai bine.” Suna familiar? Eu, unul, m-am luptat foarte mult cu asta de cand am vazut greutatea mea crescand. Mi-as inregistra meticulos toate caloriile, mi-as numara macro-urile si as incepe sa ma impiedic sa mananc mai multe calorii odata ce am atins numarul magic, in ciuda cat de foame m-am simtit. La fel ca mecanismul de ceasornic, in mod inevitabil as veni acasa tarziu intr-o seara si as sfarsi prin a ma arunca, pentru a-mi comanda toate mancarurile italiene preferate din pizzeria din cartierul meu – suficient pentru a hrani mai multi oameni – si pentru a manca aproape in totalitate pe cont propriu.

Avand in vedere aceasta experienta, Taub-Dix explica faptul ca atunci cand reduceti cu adevarat caloriile, corpul dumneavoastra crede ca aveti probleme, indemnandu-l in modul de infometare si incetineste o multime de functii necesare pentru arderea caloriilor – inclusiv tiroida, metabolismul si tensiunea arteriala. Mai mult, ca femeie, poate face ca menstruatia sa fie neregulata, ceea ce va poate afecta hormonii si poate duce la cresterea in greutate. Si la sfarsitul zilei, batalia binge este greu de castigat.

Greseala de pierdere in greutate # 2: va bazati pe listele „Evitati”

Avem suficiente decizii de luat in fiecare zi; atat de multi dintre noi recurg la a se baza pe liste de „evitare” pentru a elimina ghiciile din ce alimente putem si nu putem manca. Taub-Dix explica faptul ca, desi o lista lunga de „evitare” poate parea o indrumare clara la inceputul unei diete, aceasta poate duce la resentimente si dezinformari. Am incercat sa ader la mai multe dintre aceste liste decat pot conta, gandindu-ma ca nu va fi atat de rau sa taiem doar carbohidratii sau sa evitam alimentele prajite. Dar ajung sa-l gasesc mai greu ca niciodata. www.web-bookmarks.win Ma conduce sa caut confort in alte alimente nesanatoase, in timp ce imi dau laude false pentru ca am evitat cu succes singura mancare pe care am considerat-o „in afara limitelor”, chiar daca inca nu mananc in mod ideal. Stiind ca trebuie sa gasesc echilibrul, l-am atins pe Taub-Dix pentru sfatul ei.



  • suceava
  • lgbt
  • radiofly
  • vremea botosani
  • merge pdf
  • graiul salajului
  • todoroki
  • annabelle
  • mesopotamia
  • humusul
  • youtube to mp3
  • debanat
  • romania military
  • myeon
  • revelion
  • robert downey jr
  • beethoven
  • al doilea razboi mondial
  • divxfilmeonline
  • jackie chan




„Alimentele care ar putea avea nevoie sa fie limitate atunci cand cineva incearca sa scada cateva kilograme nu este acelasi lucru cu evitarea completa”, spune ea. Si aceasta include etichetarea indulgentelor preferate ca fiind in afara limitelor. „In loc sa taiati alimentele care va plac, incercati sa va uitati la dimensiunile portiilor sau sa economisiti alimente mai bogate pentru ocazii speciale”, spune Taub-Dix. „Nu ar trebui sa te pedepsesti taind mancarurile care iti plac doar pentru ca ai vrea sa slabesti … sa te bucuri de mancare delicioasa este una dintre placerile din viata.”

Pentru a gasi un echilibru sanatos, Taub-Dix recomanda evaluarea a ceea ce mananci si cand il mananci. Ea explica faptul ca, fiind constienta de alimentatia inutila – cum ar fi atunci cand nu ti-e foame cu adevarat, dar ia o mana de bomboane la o intalnire, deoarece sta in fata ta – vei putea fi mai atent la ceea ce mananci si faceti-va timp pentru a va bucura cu adevarat de aceste delicii. “Daca doriti ciocolata, nu luati o bucata aleatorie de pe biroul colegului dvs.”, spune Taub-Dix. „Du-te sa cumperi genul tau preferat, nu-l inhala intr-o singura muscatura mare si ia-ti timp cu experienta culinara, astfel incat sa nu se simta la fel de trecator si sa nu-l poftesti la fel de mult.”

Greseala de pierdere in greutate # 3: eliminati intregul grup de alimente

“Any diet that wants you to eliminate carbs, protein or fat is one that you should walk away from,” Taub-Dix says. “Your body needs a certain amount of nutrients, including all of the above plus the vitamins, minerals, antioxidants and fiber that comes along with those foods.”

Am cazut prada ideii ca ar trebui sa tai carbohidrati de prea multe ori. In timp ce am vazut un anumit succes din limitarea lor, cand am ajuns la spital dupa ce am lesinat de deshidratare si malnutritie, am aflat ca taierea lor completa nu functioneaza pur si simplu pentru mine. Acum, asta nu inseamna ca puteti incarca carbohidrati. Taub-Dix spune ca, desi determinarea unui procent stabilit de macronutrienti este extrem de subiectiva, este o idee buna sa incepeti cu 50% carbohidrati, 30% proteine ​​si 20% grasimi si sa va ajustati de acolo. In ceea ce priveste de unde sa obtineti acei macronutrienti pentru scaderea in greutate ideala, Taub-Dix ne indica in directia cerealelor integrale, a carnii slabe si a fructelor de mare pentru proteine ​​si a avocado si nuci pentru grasimi. Mai presus de toate, doriti sa cautati alimente care nu sunt foarte procesate – cu cat sunt mai naturale, cu atat mai bine.

Greseala de pierdere in greutate # 5: Dieta dvs. a devenit prea monotona

Odata ce ati observat unele progrese in rutina dvs., puteti respecta exact aceeasi pregatire a mesei zi de zi, in speranta de a vedea in continuare aceleasi rezultate. Pentru unii, structura se poate dovedi reusita, dar uneori monotonia duce la satisfactie, ducandu-ti pierderea in greutate la platou. „Uneori, platourile apar atunci cand mananci aceleasi alimente in aceleasi cantitati in fiecare zi”, spune Taub-Dix. Ea explica ca acest lucru se intampla pentru ca atunci cand pornesti pentru prima data o dieta mult diferita de norma ta, aproape iti socheaza corpul. Deci, pe masura ce va adaptati la noua dvs. dieta, corpul dvs. www.bookmarkidea.win nu mai reactioneaza cu acelasi tip de slabire. Dar, subliniaza ea, „un platou (mai ales dupa ce a pierdut deja in greutate) nu este neaparat un lucru rau – ar trebui sa fie aplaudat sa fii stabil (spre deosebire de dieta yo-yo).”