Bill O’Reilly a solutionat o noua cerere de hartuire, apoi Fox si-a reinnoit contractul (publicat 2017)

In ianuarie anul trecut, la sase luni dupa ce Fox News si-a dat demisia presedintelui pe fondul unui scandal de hartuire sexuala, gazda de top a retelei la acea vreme, Bill O’Reilly, a incheiat un acord de 32 de milioane de dolari cu un analist de mult timp pentru a solutiona noi acuzatii de hartuire sexuala. catre doua persoane informate cu privire la aceasta chestiune – o suma extraordinar de mare pentru astfel de cazuri.

Desi afacerea nu a fost facuta publica anterior, compania mama a retelei, 21st Century Fox, recunoaste ca a fost la curent cu plangerile femeii cu privire la domnul O’Reilly. Acestea au inclus acuzatii de hartuire repetata, o relatie sexuala neconsensuala si trimiterea de pornografie homosexuala si alte materiale sexual explicite catre ea, potrivit persoanelor informate cu privire la aceasta chestiune.

A fost cel putin al saselea acord – si de departe cel mai mare – incheiat de dl O’Reilly sau de companie pentru a solutiona acuzatiile de hartuire impotriva sa. In ciuda acestui record, 21st Century Fox a inceput negocierile contractuale cu domnul O’Reilly si, in februarie, i-a acordat o prelungire de patru ani care a platit 25 de milioane de dolari pe an.

Interviurile cu oameni familiarizati cu solutionarea si documentele obtinute de The New York Times arata ca compania a incercat si in cele din urma nu a reusit sa contina al doilea val al unei crize de hartuire sexuala care a izbucnit initial in viziunea publica vara anterioara si a costat presedintele Fox News , Roger Ailes si, in cele din urma, domnul O’Reilly, slujbele lor.

In ianuarie, rapoartele arata ca Rupert Murdoch si fiii sai, Lachlan si James, cei mai buni directori ai 21st Century Fox, au facut un calcul al afacerii pentru a fi alaturi de domnul O’Reilly, in ciuda celei mai recente si potential mai explozive dispute de hartuire.

Decizia lor a venit in timp ce compania incerca sa-si convinga angajatii, consiliul si publicul ca a curatat cultura la locul de munca a retelei. In acelasi timp, erau hotarati sa se mentina pe domnul O’Reilly, a carui valoare pentru retea a crescut dupa plecarea unei alte gazde proeminente, Megyn Kelly.

Imagine

Lis Wiehl, fost analist juridic Fox News, in 2013. Ea a aparut in mod regulat in emisiunea domnului O’Reilly timp de 15 ani.Credit … Taylor Hill / Getty Images

Dar, pana in aprilie, Murdoch-ul a decis sa renunte la domnul O’Reilly, deoarece unele dintre asezari au devenit publice si reprezentau o amenintare semnificativa pentru imperiul lor de afaceri.

La inceputul acelei luni, The Times a raportat despre cinci asezari care il implica pe domnul O’Reilly, ceea ce i-a determinat pe agentii de publicitate sa-i boicoteze spectacolul si sa faca proteste care sa ceara eliminarea acestuia. Cam in acelasi timp, asezarile O’Reilly au aparut ca o problema in incercarea 21st Century Fox de a cumpara compania europeana de satelit Sky.

In plus, procurorii federali care investigau reteaua de gestionare a plangerilor de hartuire sexuala impotriva domnului Ailes cerusera materiale legate de acuzatiile care il implicau pe domnul O’Reilly, potrivit unui e-mail intern de la Fox obtinut de The Times.

„Teoria lor juridica a fost ca am ascuns faptul ca am avut o problema cu Roger”, a scris Gerson Zweifach, consilierul general al Fox, in e-mail, referindu-se la procurori si la domnul Ailes, „iar acum va fi aplicat lui O „Reilly si vor insista pe cunoasterea deplina a tuturor plangerilor legate de comportamentul lui O’Reilly la locul de munca, indiferent de cine le-a solutionat.”

El i-a avertizat pe Murdoch ca ar trebui sa se astepte ca detaliile din asezarea din ianuarie sa devina publice. Sase zile mai tarziu, domnul O’Reilly a fost demis.

Intr-o declaratie, 21st Century Fox a spus ca nu este la curent cu suma acordului si a considerat solutionarea domnului O’Reilly din ianuarie, la care s-a ajuns cu un analist Fox News pe 15 ani, numit Lis Wiehl, ca o problema personala intre cei doi. dintre ei.

In ceea ce priveste prelungirea contractului dlui O’Reilly, compania a declarat ca Fox News „cu siguranta ar fi vrut sa reinnoiasca” contractul dlui O’Reilly, mentionand ca „el a fost cea mai mare vedeta din televiziunea prin cablu”.

Acesta a subliniat ca la noul contract s-au adaugat dispozitii care permiteau demiterea acestuia daca au aparut noi acuzatii sau alte informatii relevante. „Compania a actionat ulterior pe baza termenilor acestui contract”, se mentioneaza in comunicat.

Intr-un interviu de miercuri, domnul O’Reilly, uneori combativ si sfidator, a spus ca nu exista niciun merit pentru niciuna dintre acuzatiile impotriva sa. „Nu am maltratat niciodata pe nimeni”, a spus el, adaugand ca a rezolvat problemele in mod privat, deoarece dorea sa-si protejeze copiii de publicitate.

„Este motivat politic si financiar”, a spus el despre strigatele publice asupra acuzatiilor impotriva sa, „si putem demonstra acest lucru cu informatii socante, dar nu voi sta aici intr-o sala de judecata timp de un an si jumatate si voi lasa copiii mei sunt batuti in fiecare zi din viata lor de o presa tabloida care ar sta acolo si tu stii asta ”.

El a refuzat sa adreseze in mod specific intrebari despre acord cu doamna Wiehl sau cu oricare altul.

Avocatul domnului O’Reilly, Fredric S. Newman, a descris relatia clientului sau cu doamna Wiehl ca pe o prietenie de 18 ani in care uneori ii dadea sfaturi juridice.

Intrebat despre acuzatia unei relatii sexuale neconsensuale, un reprezentant al domnului O’Reilly, Mark Fabiani, a declarat ca 21st Century Fox era „bine constienta”, doamna Wiehl a semnat o declaratie pe propria raspundere sub juramant „renuntand la toate acuzatiile impotriva sa”, adaugand ca dupa ce a primit documentul, Fox News i-a oferit domnului O’Reilly „un contract de record”.

Imagine

Cladirea Fox News din Manhattan.Credit … Sam Hodgson pentru The New York Times

Avocatii doamnei Wiehl, Jonathan S. Abady si O. Andrew F. Wilson de la firma Emery Celli Brinckerhoff & Abady, au refuzat sa comenteze.

Detaliile solutionarii si modul in care compania a gestionat situatia O’Reilly au rezultat din interviurile cu doua persoane informate cu privire la acord si cu alte cateva persoane familiare cu disputa; toti au vorbit cu conditia anonimatului pentru a discuta negocieri private sensibile. The Times a vizualizat, de asemenea, o copie a unui document care descrie partial acordul si alte documente legate de disputa si a primit raspunsuri la intrebarile scrise de la 21st Century Fox.

Dezvaluirea solutionarii doamnei Wiehl urmeaza unui val de acuzatii publice impotriva magnatului studioului de la Hollywood, Harvey Weinstein, care a sporit controlul hartuirii sexuale la locul de munca. The Times a raportat luna aceasta ca domnul Weinstein a ajuns la cel putin opt acorduri cu femei, dintre care majoritatea au primit intre 80.000 si 150.000 de dolari.

Acordul de 32 de milioane de dolari al doamnei Wiehl impiedica alte solutii cunoscute anterior de hartuire sexuala de la Fox News. Cea mai mare dintre acestea a fost plata de 20 de milioane de dolari pe care a primit-o fosta gazda Gretchen Carlson dupa ce l-a dat in judecata pe domnul Ailes in iulie 2016.

Acordul cu doamna Wiehl a fost de peste trei ori mai mare decat oricare dintre tranzactiile cunoscute anterior ale domnului O’Reilly; in 2004, a incheiat un proces cu un producator, Andrea Mackris, pentru aproximativ 9 milioane de dolari. Acordurile de hartuire cunoscute public care implica domnul O’Reilly au totalizat aproximativ 45 de milioane de dolari.

Revendicari care acopera 15 ani

Absolventa a Facultatii de Drept din Harvard, doamna Wiehl a inceput sa apara in mod regulat in emisiunea domnului O’Reilly in 2001, cand s-a alaturat Fox News ca analist juridic. In timpul unui segment din luna septembrie a aceluiasi an, domnul O’Reilly a anuntat ca doamna Wiehl a obtinut un loc de munca in retea si a spus ca i se datoreaza.

Imagine

Rupert Murdoch controleaza 21st Century Fox impreuna cu fiii sai James si Lachlan … Credit Samad / Agence France-Presse – Getty Images

„Hei, stii, Lis, ti-am luat slujba asta”, a spus el. “Tu stii asta?”

„Stiu ca ai facut-o, stiu”, a raspuns ea. www.kiva.org

„Deci imi datorezi”, a spus domnul O’Reilly. „Imi datorezi mare.”

„Nu, nu, nu”, a spus doamna Wiehl.

Domnul O’Reilly a facut, de asemenea, remarcile sugestive dnei Wiehl in aer. In timpul unui segment al emisiunii sale radio din 2005 despre un club de striptease, el i-a sugerat sa invete sa danseze pentru un bacsis de 10.000 de dolari.



  • factcool
  • chaturbate
  • curs bnr
  • amazon uk
  • publi 24
  • c and a
  • china
  • videochat
  • armenia
  • edward sanda
  • aradon arad
  • eliquis
  • teste antrenament bac 2021
  • zooplus
  • 5g
  • dex englez roman
  • turnul eiffel
  • bali
  • cupio
  • jennifer aniston




Doamna Wiehl a aparut ultima oara la emisiunea domnului O’Reilly pe 20 decembrie 2016. La 2 ianuarie, domnul O’Reilly a primit un proiect al unui proces pe care dna Wiehl il ameninta sa-si prezinte acuzatiile de hartuire sexuala si 21st Century Fox a primit o copie a plangerii la scurt timp dupa aceea.

Atat domnul O’Reilly, cat si 21st Century Fox se aflau in momente critice. Daca acuzatiile ar deveni publice, nu numai ca l-ar jena pe domnul O’Reilly si i-ar dauna carierei, dar ar putea pune in pericol batalia de peste ani cu fosta sa sotie. O audiere a fost stabilita mai tarziu in acea luna, cand avocatii domnului O’Reilly au planificat sa sustina ca ar trebui sa i se acorde mai mult timp cu fiul sau, potrivit a doua persoane familiare cu disputa.

La Fox News, doamna Kelly tocmai anuntase ca paraseste reteaua pentru NBC. Plecarea ei a facut prezenta domnului O’Reilly in linia prime-time si mai importanta, spectacolul sau atragand ratinguri de top si generand venituri de sute de milioane de dolari.

Domnul Newman a declarat pentru 21st Century Fox ca ​​domnul O’Reilly considera ca este o chestiune personala si ca o va rezolva pe cont propriu. Domnul Newman s-a ocupat de negocierile cu avocatii pentru doamna Wiehl.

Imagine

Andrea Mackris, fost producator Fox News, a primit o decontare de 9 milioane de dolari dupa ce l-a dat in judecata pe domnul O’Reilly in 2004. Credit … Christopher Gregory pentru The New York Times

Dupa cateva zile de negocieri, domnul O’Reilly si doamna Wiehl au ajuns la o intelegere, potrivit unei copii a fisei termenului acordului, care a fost trimisa anonim catre The Times si confirmata de oamenii informati cu privire la solutionare. Datat pe 7 ianuarie, a solicitat ca doamna Wiehl sa fie platita pe o perioada de timp pentru a-i asigura tacerea. In schimb, ea a fost de acord sa nu-i dea in judecata pe domnul O’Reilly, Fox News sau 21st Century Fox. Si toate fotografiile, mesajele text si alte comunicari dintre cei doi ar fi distruse.

Doamna Wiehl a semnat un affidavit, datat pe 17 ianuarie si obtinut de The Times, in care afirma ca cele doua parti si-au solutionat disputa si ca nu are „nicio pretentie impotriva lui Bill O’Reilly cu privire la niciunul dintre aceste e-mailuri sau la vreo acuzatie din proiect de reclamatie. ” In declaratia pe propria raspundere, ea a spus ca a lucrat ca avocat pentru domnul O’Reilly si ca lucra in aceasta calitate atunci cand acesta i-a trimis „e-mailuri explicite care i-au fost trimise”.

Ca raspuns la intrebari despre motivul pentru care a trimis materiale explicite sexual doamnei Wiehl, domnul O’Reilly a spus ca in timpul petrecut in retea, i s-au trimis mesaje de amenintare aproape in fiecare zi, inclusiv unele care aveau materiale obscene. Pentru a rezolva aceasta problema, a spus domnul O’Reilly, el a creat un sistem in care materialul va fi transmis avocatilor sai, astfel incat acestia sa poata evalua daca trebuie sa ia masuri legale. Domnul O’Reilly a spus ca doamna Wiehl se numara printre acesti avocati.

Desi problema fusese solutionata in mod confidential, avocatii domnului O’Reilly erau ingrijorati de pastrarea secreta a cifrei dolarului. Domnul Newman a furnizat companiei un document care le-a informat despre afacere, dar nu a inclus cifra in dolari.

Compania a declarat ca domnul Newman a clarificat ca nu i se vor spune conditiile financiare, deoarece domnul O’Reilly a crezut ca compania „a scurs informatii sensibile”.

In februarie, domnul O’Reilly a primit noul sau contract, cu o crestere a salariului la 25 de milioane de dolari, de la aproximativ 18 milioane de dolari. Nu este clar cine a initiat negocierile pentru prelungire. Domnul Newman spune ca Fox News a presat sa reinnoiasca contractul; compania spune ca negocierile au fost bilaterale.

Imagine

Manifestantii care s-au adunat impotriva lui O’Reilly in fata Fox News in aprilie. Credit … Drew Angerer / Getty Images

“Fox News a vrut sa-l reinnoiasca pe Bill O’Reilly din cauza defectiei Megyn Kelly”, a spus domnul Newman, adaugand ca domnul O’Reilly era un om bogat care nu avea nevoie de bani in plus. Compania a spus ca i-ar fi reinnoit contractul, indiferent daca doamna Kelly a ramas sau a plecat.

Domnul Fabiani, reprezentantul domnului O’Reilly, a spus ca este ingrijorat de faptul ca declaratiile 21st Century Fox despre domnul O’Reilly au fost concepute pentru a-i afecta marca.

“Pana in acest moment, Fox News si domnul O’Reilly au avut o relatie de afaceri constructiva – Fox News difuzand chiar si reclame pentru noua sa carte in aer”, a spus Newman. „Speram ca toate scurgerile din Fox nu sunt concepute pentru a-l rani pe Bill O’Reilly pe piata”.

„O dezvoltare critica”

La jumatatea lunii aprilie, dupa ce The Times a dezvaluit cinci dintre asezarile domnului O’Reilly, controlul public a creat mai multe probleme pentru Fox, iar compania a inceput o investigatie asupra comportamentului sau. La 13 aprilie, domnul Zweifach, consilierul general al companiei, i-a notificat pe Murdoch cu privire la o noua cerere de document din partea procurorilor federali care investigheaza reteaua.

„Am avut o dezvoltare critica in chestiunea O’Reilly”, a scris domnul Zweifach intr-un e-mail, care a fost livrat anonim catre The Times. (Compania a refuzat sa comenteze e-mailul.)

In e-mail, domnul Zweifach le-a explicat Murdoch-urilor ca cererea guvernului pentru toate documentele legate de acuzatiile de hartuire sexuala impotriva domnului O’Reilly ar „solicita in mod clar producerea materialelor Wiehl”.

Imagine

Sediul a ceea ce era Sky Italia la Milano in 2014. Asezarile O’Reilly au aparut ca o problema anul acesta in oferta Murdochs de a cumpara compania de satelit Sky.Credit … Luca Bruno / Associated Press

Domnul Zweifach a declarat ca 21st Century Fox ar putea incerca sa conteste cererea spunand procurorilor ca cazul nu a fost solutionat de companie, astfel incat banii actionarilor nu au fost implicati. Dar el a adaugat ca nu exista „practic nicio sansa ca acestia sa se retraga”.

“Faptul ca pare o teorie falsa a divulgarii legii federale a valorilor mobiliare nu ii va impiedica sa o exploreze”, a adaugat Zweifach.

Strigatul public, boicotul publicitar si ancheta federala nu au fost singurele probleme care cantaresc Murdochs. Licitatia pentru compania de satelit Sky a fost o prioritate pentru batranul domn Murdoch, achizitie pe care a considerat-o importanta pentru mostenirea sa.

Asezarile dlui O’Reilly au aparut ca o problema la o intalnire din 18 aprilie intre directorii 21st Century Fox si autoritatile de reglementare britanice care revizuiau oferta companiei, potrivit unui raport al guvernului. letterboxd.com Raportul a spus ca autoritatile de reglementare erau „ingrijorate de faptul ca membrii consiliului de administratie au considerat personal ca solutionarea cazurilor domnului O’Reilly este un fel in favoarea sa”.

La o zi dupa intalnirea cu autoritatile de reglementare, in timp ce domnul O’Reilly se afla in vacanta in Italia, a fost demis. A parasit reteaua cu o plata de 25 de milioane de dolari.

Intr-o declaratie prezentata saptamana trecuta, compania a declarat: „21st Century Fox a intreprins actiuni concertate pentru a transforma Fox News, inclusiv instalarea de noi lideri, revizuirea managementului si a talentelor on-air, extinderea instruirii si cresterea canalelor prin care angajatii pot raporta hartuirea sau discriminare. ” A adaugat ca „aceste schimbari vin de sus”.

Oferta companiei pentru Sky ramane sub control reglementat.

Ca raspuns la intrebarile de la The Times, compania a spus ca „s-a conformat pe deplin” cererilor de documente din partea biroului avocatului Statelor Unite si ca „ar fi nepotrivit sa comentam o ancheta in curs de desfasurare, altul decat sa reiteram ca cooperam pe deplin. ”

In ultimele saptamani, domnul O’Reilly a facut cateva aparitii publice pentru a promova o noua carte. El a spus in emisiunea „Today” ca nu a trimis niciodata un text obraznic sau un e-mail unui angajat al Fox News, ca constiinta lui este limpede si ca „un loc de munca politic si financiar” l-a doborat.

“Este oribil, este oribil prin ce am trecut, oribil prin ce a trecut familia mea”, a spus dl O’Reilly cu voce ridicata la sfarsitul interviului cu The Times. „Aceasta este o porcarie si o stii.”