Este aproape inevitabil sa treci peste un selfie transpirat al unui prieten, coleg de serviciu sau coleg de liceu laudandu-te cu WOD-ul lor si marturisind dragostea lor pentru CrossFit.

CrossFit a devenit un antrenament foarte popular acum cativa ani, cand salile de sport au inceput sa apara nu numai in intreaga tara, ci si in intreaga lume. CrossFit este practicat de membri ai a peste 13.000 de sali de sport afiliate din 120 de tari. Numai in SUA exista peste 7.000 de sali de sport care ofera programul. Se estimeaza ca exista aproximativ 4 milioane de CrossFitters, iar membrii sai sunt atat de devotati abordarii competitive a fitnessului, incat comunitatea a fost chiar descrisa ca fiind de cult.

Cu toata aceasta publicitate, este posibil sa va fi intrebat daca acest program ar putea functiona pentru dvs. Inainte de a sari in „cutie” (ahem, acesta este CrossFit, vorbeste pentru sala de gimnastica), iata ce trebuie sa stii despre nebunia de antrenament – si cum sa determini daca este potrivit pentru tine.

Ce este CrossFit?

O forma de antrenament la intervale de intensitate mare, CrossFit este un antrenament de forta si conditionare care este alcatuit din miscari functionale efectuate la un nivel de intensitate ridicata.

Aceste miscari sunt actiuni pe care le efectuati in viata de zi cu zi, cum ar fi ghemuirea, tragerea, impingerea etc. Acest lucru variaza de la un antrenament traditional care va poate spune cate repetari trebuie sa faceti in orice perioada de timp.

CrossFit Journal noteaza ca antrenamentele sunt atat de eficiente datorita accentului pe elementele de incarcare, distanta si viteza, care ajuta participantii sa dezvolte niveluri ridicate de putere. Antrenamentul poate utiliza diferite echipamente pentru a realiza acest lucru, inclusiv clopote de fierbator, vasle si biciclete, mingi medicinale, franghii de viteza, inele si cutii de plyo.

CrossFit este similar cu Orange Theory prin faptul ca exista un „antrenament al zilei” (WOD) standard pe care toti membrii il finalizeaza in aceeasi zi. Antrenamentul zilnic poate fi gasit pe site-ul lor web (care este intotdeauna gratuit), impreuna cu un ghid pentru toate lingourile specializate care sunt folosite. Exista, de asemenea, o sectiune de inlocuiri pe pagina lor de intrebari frecvente care sugereaza locuri pentru a gasi antrenamente de nivel adecvat. „CrossFit este universal scalabil si modificabil pentru toate nivelurile de fitness, deci poate fi adaptat pentru a va atinge obiectivele si nivelul de fitness actual”, spune Tracey Magee, proprietar si antrenor principal CrossFit Clan Performance Center.

Legate de

Planuri de 30 de zile

Planuri de 30 de zile Antreneaza-te, tonifiaza si pierde in greutate cu aceste provocari si planuri de antrenament de 30 de zile

Adeptii spun ca CrossFit este pentru toata lumea

Este posibil sa aveti o notiune preconceputa a tipului de persoana care apartine unei sali de gimnastica CrossFit (relativ tanara, jacked etc.), dar Tony Caravajal, trainer certificat L-2 CrossFit cu RSP Nutrition, crede cu tarie ca CrossFit este extrem de benefic pentru spectru complet de varste si capacitati atletice, incepand cu adolescentii. „Cursurile CrossFit Kids sunt o modalitate fantastica de a ajuta copilul sa dezvolte echilibrul, coordonarea, precum si abilitatile motorii adecvate.” El spune ca aceste abilitati sunt un mod fantastic de a pune un copil inaintea jocului, precum si de a insufla dragoste pentru un stil de viata sanatos.

Patrick Zeiher, proprietarul CrossFit Indian Trail, observa ca un motiv pentru care CrossFit este atat de benefic pentru toate varstele este ca nevoile fizice ale unei persoane variaza in functie de grad – nu in functie de natura. „Putem avea literalmente un atlet in varsta de 60 de ani care face o varianta similara a unui antrenament ca un atlet competitiv in varsta de 25 de ani”, spune el. „Nevoile lor nu variaza in functie de fel; cu alte cuvinte, amandoi trebuie sa se poata lasa la toaleta, sa ridice ceva de pe podea sau sa se ridice de pe podea. Tanarul de 25 de ani ar trebui sa poata face totul mai repede ”, spune Zeiher.

Un alt element esential al CrossFit este spiritul sportului si al competitiei. Multe sali de sport CrossFit folosesc actiuni strategice, cum ar fi pastrarea unui tablou de scor si postarea castigatorilor pe social media, mai degraba ca motivatie decat ca sistem de recompensa. Deci, daca sunteti cineva care este motivat de concurenta sa va impinga fizic, CrossFit s-ar putea dovedi un exercitiu excelent pentru dvs., care conduce la rezultate rapide.

Dar exista unele riscuri legate de efectuarea unui antrenament CrossFit

Ca si in cazul oricarui antrenament de intensitate ridicata, exista un anumit risc. Un studiu a constatat ca 20% dintre participantii la CrossFit chestionati s-au accidentat in timp ce faceau antrenamente CrossFit.

„Rata leziunilor CrossFit este de aproximativ 20%, ceea ce inseamna ca 20% dintre persoanele care efectueaza antrenamente marca CrossFit vor fi ranite la un moment dat, ceea ce este ridicat pentru o activitate recreativa”, spune Cuyler Hudson, un terapeut fizic la Finish Line. Personal vad in mod regulat CrossFitters in practica mea de kinetoterapie. Vatamarile vor aparea, de obicei, ca oboseala a unui sportiv, ceea ce determina oboseala formei lor, determinand deplasarea incarcaturii din zonele in care se presupune ca este in zonele care nu pot face fata stresului. ”

Legate de

Fa-o mai bine

Cum sa reduceti durerile de genunchi si articulatii in timpul unei clase HIIT

Cum sa va reduceti riscul de ranire

  • Verificati formularul. Cand vine vorba de evitarea ranirii, Hudson spune ca forma corecta este cheia. „Cele mai mari lucruri pe care doriti sa le urmariti sunt rotunjirea coloanei lombare (spatele jos) si o translatie crescuta a genunchilor in timpul exercitiilor cum ar fi genuflexiuni si greutati. Rotunjirea in zona lombara determina o incarcatura uriasa asupra muschilor si ligamentelor din zona lombara, pe care nu este conceputa sa o manipuleze. Acelasi lucru este valabil si pentru genunchi, daca se misca inainte degetele de la picioare pe masura ce va ghemuiti, sarcina de pe genunchi devine imensa si multi genunchi pur si simplu nu o pot rezolva. Ambele apar cel mai frecvent ca compensare pentru o lipsa de mobilitate si stabilitate la nivelul soldurilor sau gleznelor. ”
  • Alege sala de sport / antrenorul potrivit. „Nu vreau sa par ca arunc gunoiul exercitiilor CrossFit. Toate sunt exercitii grozave atunci cand sunt efectuate corect. Problema rezida mai mult in antrenorii neexperimentati care cresc volumul de exercitii prea repede si ii imping pe sportivi prin oboseala pentru a finaliza cantitatea maxima de repetitii pentru un exercitiu. landengcfz566.hpage.com Este crucial ca CrossFitters (in special CrossFitters) sa invete forma corecta si sa completeze doar exercitii pentru a forma oboseala, pana cand nu mai pot finaliza o repetitie. Sfatul meu ar fi sa gasesti o sala de gimnastica experimentata si bine apreciata pentru a te alatura si a te angaja sa inveti o forma corecta inainte de a incepe sa cresti sarcina.



    • dinamo
    • filme de groaza
    • role
    • cuptor cu microunde
    • curs valutar
    • sabroso
    • cetelem
    • idojaras marosvasarhely
    • wetransfer
    • lora
    • keira knightley
    • pepe
    • martisor
    • tom ellis
    • ocean of games
    • curs valutar euro
    • calendar crestin ortodox
    • yandex
    • imagini
    • picasso





Ce sa stii inainte sa pleci

Invata lingo-ul

Puteti auzi mai multe acronime si cuvinte aruncate in timpul unei clase, fie verbal, fie scrise pe o tabla cu antrenamentul pentru ziua respectiva. Iata cateva dintre cele mai frecvente:

WOD: Antrenamentul zilei

EMOM: Fiecare minut pe minut

AMRAP: Cat mai multi reprezentanti posibil

Cutie: o sala de gimnastica CrossFit cu necesitatile goale pentru a efectua toate WOD-urile.

Scara: o serie de exercitii in care cresteti numarul de repetari cu 1 de fiecare data cand sunt efectuate. (adica 5 genuflexiuni, apoi 6 genuflexiuni, apoi 7 genuflexiuni …)

Dieta de zona: dieta pe care CrossFit o sustine. Aceasta dieta se bazeaza pe macronutrienti.

SQ: Squat

PR: Inregistrare personala. Aceasta se refera la momentul in care atingeti maximul personal intr-un anumit exercitiu. De exemplu, finalizarea unui anumit numar de flotari intr-un minut.

Hero WOD: Aceste antrenamente sunt numite dupa primii interventi care au murit in conformitate cu datoria. Aceste antrenamente sunt deosebit de dificile pentru a reaminti CrossFitters despre sacrificiile pe care acesti barbati si femei le-au facut pentru tara lor.

Incepeti cu un curs pentru incepatori si faceti modificari

Magee va sugereaza sa comunicati cu antrenorul dvs. orice limitari sau restrictii pe care le aveti, mai ales daca va intoarceti intr-o rutina de antrenament sau sunteti incepator. „Odata ce o persoana a trecut prin evaluarea initiala, un antrenor calificat ii va ajuta sa determine eventualele modificari, cum ar fi miscari particulare sau volumul de antrenament pentru un anumit antrenament”, spune ea.

Daca esti incepator, ai noroc. CrossFit reprezinta acest sector al populatiei. „Un fel de clasa pentru incepatori sau fundatii este foarte recomandat pentru noii veniti. In aceste clase, ei vor invata elementele de baza si vor imbunatati fitness-ul in ritmul lor. Odata ce invata abilitatile fundamentale de baza si isi dezvolta increderea, se pot muta in clase obisnuite ”, explica Magee. „Un individ mai putin experimentat sau foarte conditionat ar fi sfatuit sa inceapa cu mai putine ore pe saptamana (de obicei 2-3), pana cand corpul lor se adapteaza la noile miscari si la volumul de antrenament.”

Ce puteti fura de la CrossFit si aplicati propriilor dvs. antrenamente

Chiar daca nu sunteti destul de gata sa treceti cu toata forta in CrossFit, exista elemente eficiente ale antrenamentului pe care le puteti incorpora in rutina dvs. curenta de exercitii.

  • Miscari functionale: aceste miscari sunt cele pe care le faceti in viata de zi cu zi fara sa stiti. De exemplu, aplecandu-va pentru a va lega pantofii. Daca nu poti atinge degetele de la picioare, aceasta miscare iti este dificila. Cu putin antrenament de flexibilitate, dantelarea pantofilor este o briza. Un alt beneficiu al miscarilor functionale in exercitii este ca acestea pot ajuta la prevenirea ranirii in viata de zi cu zi. Daca sunteti obisnuiti sa faceti o miscare de baza intr-un antrenament (cum ar fi ghemuitul sau ridicarea a ceva greu de pe podea), muschii dvs. se vor putea misca in acest fel atunci cand trebuie sa efectuati miscarea.
  • Cursa contra ceas: este obisnuit in timpul unui antrenament CrossFit sa efectuezi cat mai multe repetari ale unui exercitiu posibil intr-un anumit interval de timp. Daca doriti sa incercati acest lucru pentru dvs., incepeti putin. Este intotdeauna mai bine sa lucrati pana la perioade mai lungi de timp. Incepeti cu temporizatorul setat pentru un minut. Faceti 5 flotari, 5 genuflexiuni, apoi 5 cricuri de sarituri. Faceti acest set de miscari de cate ori este posibil in timpul unui minut. Daca nu va simtiti cheltuit dupa ce a trecut minutul, mariti temporizatorul la 3 sau 5 minute si asa mai departe.
  • EMOMS: O alta abordare in acest sens este realizarea antrenamentelor stil „EMOM” sau in fiecare minut din minut. Pentru a face acest lucru, setati un cronometru pentru un minut, apoi faceti cat mai multe flotari posibil, apoi faceti acelasi lucru pentru genuflexiuni, acelasi lucru pentru salturi si asa mai departe. Acest tip de antrenament este benefic, deoarece va poate ajuta sa va imbunatatiti drastic timpul de recuperare si va ajuta sa va cresteti ritmul cardiac intr-un interval de timp scurt, oferindu-va mai mult bang pentru dolar. codywzpr746.xtgem.com

Mai multe de la BESTTER

  • Pickleball: Sportul cu cea mai rapida crestere de care nu ai auzit niciodata
  • Chiar functioneaza provocarile de fitness de 30 de zile pe care le vedeti pe social media?
  • 5 exercitii complexe care va vor oferi un antrenament complet
  • Cum sa alergi: un ghid pentru persoanele care cred ca nu pot
  • De 5 ori cand ar trebui sa sariti peste antrenament si sa va odihniti

Vrei mai multe sfaturi ca acestea? NBC News BETTER este obsedat de gasirea unor modalitati mai usoare, mai sanatoase si mai inteligente de a trai. Inscrieti-va la newsletter-ul nostru si urmati-ne pe Facebook, Twitter si Instagram.