Cum sa-ti tace monologul interior „Nu vreau sa lucrez”

Alarma dvs. de la ora 5:00 suna si, in loc sa apara pentru acea sudura de dimineata, altceva va preia corpul si mintea. Intrati in zona de rotire a antrenamentului – acele 60 de secunde in care va uitati lateral geanta de gimnastica si apoi incepeti sa justificati de ce nu aveti absolut nevoie sa va duceti fundul la sala de sport astazi. Unde a plecat toata motivatia ta cu o seara inainte?

In prezent, se recomanda ca americanii sa efectueze cel putin 150 de minute de activitate fizica in fiecare saptamana (aproximativ 20 de minute pe zi), dar in realitate, aproximativ jumatate dintre adultii americani nu ating acest obiectiv. S-ar putea ca un dialog intern, demotivant, sa ne fi ucis mojo-ul de fitness?

Citatele inspirationale sunt un loc bun pentru a reaprinde angajamentul nostru de fitness, iar muzica poate fi o cale melodica pentru a intra intr-un canal de fitness. Pastrati-le pe amandoua in buzunarul din spate atunci cand aveti nevoie de o mantra sau de un cantec pentru a va trece prin ultimele repetari. Dar exista si alte metode dovedite care te ajuta sa te concedieze, spune Deborah Feltz, dr., Profesor distins de kinetologie la Universitatea de Stat din Michigan si autor al numeroaselor studii de fitness.

Faceti din rutina de antrenament un obicei cu aceste sase modalitati sustinute de stiinta si experti pentru a va motiva (si a ramane) motivati pe termen lung.

1: Regulile tale grele si rapide au fost facute pentru a fi incalcate

Un mare obstacol peste care trebuie sa treci este sa nu te dai tare sau sa-ti stabilesti reguli, cum ar fi „Trebuie sa-mi incep programul de antrenament intr-o zi de luni sau altfel nu o pot face”.

„Facand acest lucru, este usor sa va exprimati din ceva”, spune Feltz. Si daca va pregatiti chiar si pentru ceva foarte mic, cum ar fi doar sa va plimbati (chiar daca nu este luni), este mai probabil sa spuneti „Acest lucru se simte bine, cred ca pot economisi mai mult timp”. ”

2. O mica competitie prietenoasa poate aprinde un foc

Fie ca sunteti in cautarea de a ocupa locul intai, fie ca doriti doar sa mergeti mai repede decat persoana de langa dvs. pe banda de alergat, concurenta prietenoasa are o putere majora de stimulare.

Chiar daca nu esti o persoana competitiva din fire, Feltz sugereaza sa gasesti o persoana sau un grup care sa fie putin mai bun sau mai rapid decat tine. „Poate fi util fie in ceea ce priveste concurenta, fie doar in ceea ce numim o sarcina conjunctiva”, spune ea. „Este un efort de echipa, dar performanta depinde de oricine renunta primul”. Cu alte cuvinte, nimanui nu ii place sa renunte, chiar si tu.

3. Gasiti un prieten care nu va va lasa sa plece

Unii oameni prefera antrenamentele solo (mai multa putere pentru ei!), Dar pentru cei care au nevoie de putina impingere in departamentul de motivatie, programarea antrenamentelor regulate cu un prieten sau un grup poate face diferenta. Este mai putin probabil sa va loviti de somn sau sa va indreptati acasa pentru noapte, daca stiti ca va lasati partenerul de antrenament.

„Stim ca doar sa iesiti acolo si sa faceti miscare, sa aveti alti oameni sau sa faceti parte dintr-un grup va poate ajuta sa va scoateti de pe canapea”, spune Feltz. figma.com



  • locuri de munca arad
  • msi afterburner
  • webcam
  • forever
  • fc barcelona
  • locuri de munca cluj
  • sudoku online
  • judecatoria iasi
  • curtea de apel craiova
  • tvr
  • goodreads
  • vremea 10 zile
  • vibe fm
  • dieta rina
  • itunes
  • barem
  • breslo
  • copii
  • 1 decembrie
  • uefa champions league




De asemenea, va poate emotiona din nou calatoria dvs. de fitness.

„A avea alti oameni in jurul meu cu aceleasi obiective este intotdeauna interesant”, spune Diana Mitrea, antrenor personal certificat ACE in New York si cofondator al Stronger With Time. „Vorbim cu totii despre lucrurile corecte si ne impingem reciproc si sarbatorim victoriile lor la fel ca si ale mele.”

Chiar si a avea un partener de sprijin, un membru al familiei sau un prieten poate fi motivant. Daca anuntati ca veti participa la o cursa viitoare, veti fi mai putin probabil sa renuntati la antrenamente daca stiti ca vor fi acolo pentru a va inveseli.

4. Nu mai face exercitii despre cum arati

„In momentul in care am incetat sa ma antrenez pentru aspectul meu fizic am devenit mai motivat”, spune Mitrea. „Cand exercitiul fizic are in vedere felul in care arati si nu cumva astepti de cateva ori, ajungi sa renunti”.

In loc sa va concentrati pe obiective mai mari si mai evazive (hei, abs cu sase pachete), incercati sa setati micro-obiective care sa va ajute sa sarbatoriti victorii mai mici pe parcurs, cum ar fi pierderea a 5% din greutatea corpului, cufundarea unui push-up pentru prima data sau alergand o mila fara oprire.

„Ar trebui sa te simti uimitor in legatura cu aceste realizari si ar trebui sa spui cuiva – un instructor sau un prieten – si sa fii mandru si tare,” spune Mitrea.

5. Atingeti de doua ori sau etichetati-va prietenii pe retelele sociale pentru a va imbunatati jocul de fitness

Retelele sociale pot fi uneori extrem de coplesitoare (salut, unicorn totul), dar este o parghie buna pentru a obtine o motivatie pentru fitness, iar unele platforme sociale te pot ajuta chiar sa slabesti!

Concurenta sociala sanatoasa si sprijinul pe platformele de socializare ii motiveaza pe oameni sa iasa si sa se antreneze mai mult, potrivit unui raport din 2015 al Universitatii din Pennsylvania Annenberg School for Communication.

„Folositi retelele sociale pentru a va raspunde si pentru a va ajuta sa ramaneti pe drumul cel bun si sa va sustineti reciproc”, spune Mitrea. „Principalul lucru este sa fii atent la obiective si pe cine ai ca forta de ghidare si motivatie – prietenii tai ar trebui sa fie incantati de aceleasi lucruri ca si tine.”

6. Faceti un pariu pe exercitii si veti castiga de doua ori

Bine, deci beneficiile pentru sanatate ale exercitiilor fizice nu sunt suficiente pentru a te trezi din pat in zorii zorilor, dar daca o parte din salariu este pe linie, nu ai cum sa ratezi antrenamentul, nu?

Aplicatiile de responsabilitate pentru fitness, cum ar fi PACT si Diet Bet, permit participantilor sa isi stabileasca un obiectiv si, daca nu este atins, participantul trebuie sa se desparta de numerar greu. Si pentru ca plata este atasata contului dvs. bancar, ideea de retragere este mult mai putin tentanta. Pe de alta parte, daca iti indeplinesti obiectivul, vei castiga totul inapoi si apoi cateva! Si nu este doar un truc inteligent – un studiu publicat in revista medicala JAMA a constatat ca persoanele care au un stimulent financiar au mai multe sanse sa manance corect, sa faca miscare si sa slabeasca.

Ne vedem maine, ora 5:00?

Obtineti mai multa motivatie pentru antrenament

  • Cum sa slabesti, potrivit antrenorilor personali
  • „Cum am invatat sa-mi iubesc corpul prin yoga”
  • De ce sa va exersati cu o multime va supraincarca antrenamentul
  • Ce inseamna sa-ti incepi ziua cu o petrecere de dans
  • 9 moduri de a depasi „teama de la sala”

Vrei mai multe sfaturi ca acestea? NBC News BETTER este obsedat de gasirea unor modalitati mai usoare, mai sanatoase si mai inteligente de a trai. Inscrieti-va la newsletter-ul nostru si urmati-ne pe Facebook, Twitter si Instagram.